شناسهٔ خبر: 44319258 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

معاون امور بانوان سازمان بسیج اساتید کشور:

تقویت روحیه انقلابی ملت، لازمه غلبه بر فتنه های پیش رو است

حوزه/ معاون امور بانوان سازمان بسیج اساتید کشور تصریح کرد: لازمه غلبه بر فتنه های پیش روی کشور، تقویت روحیه انقلابی ملت به خصوص نسل جوان است.

صاحب‌خبر -

نیره قوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: ما هر زمان که با اندیشه و روحیه انقلابی رفتار کرده ایم، در مواجهه با فتنه ها و توطئه های سخت و پیچیده دشمن، به یاری و عنایت خدای متعال موفق بوده ایم و از این به بعد نیز در مواجهه با فتنه های آینده باید به دنبال تقویت روحیه انقلابی در جامعه چه در میان مسئولان و چه آحاد مردم خصوصاً نسل جوان باشیم.

وی افزود: آنچه مسلم است این که جنگ میان حق و باطل همچنان وجود دارد و ما در این نبرد تمام عیار و سخت، بدون تفکر و روحیه انقلابی که البته خود ریشه در آموزه های ناب دینی ما دارد، موفق و سربلند نخواهیم بود و به همین خاطر است که در سال های اخیر مقام معظم رهبری، این همه تأکید بر لزوم حفظ و تقویت روحیه انقلابی در کشور دارند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی همچنین گفت: جنایات آمریکا و صهیونیسم علیه دانشمندان کشورمان همچون قضیه اخیر و ترور ناجوانمردانه شهید دکتر فخری زاده، بار دیگر نشان داد که آمریکا شیطان بزرگ است و چه جمهوری خواهان در رأس کار باشند و چه دموکرات ها، در دشمنی و شیطنت آمریکایی ها علیه کشور ما و دیگر مظلومان و حق طلبان عالم، تفاوتی نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: آن چه مسلم است این که نبرد میان حق و باطل همچنان باقی است، منتهای مراتب به اقتضای زمان، شیوه ها و روش ها و تاکتیک ها در این میان تغییر پیدا می کند اما در اصل وجود دشمنی ها، شک و تردیدی نباید داشت.

۳۱۳/۸

نظر شما