شناسهٔ خبر: 44319231 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معرفی نفرات برتر هفته سوم لیگ برتر اهداف پروازی

در پایان هفته سوم لیگ برتر اهداف پروازی امیرمحمد دادگر در ماده اسکیت، سپیده سیرانی در ماده تراپ بانوان و محمدحسین پرورش‌نیا در ماده تراپ به‌عنوان قهرمانی دست یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته سوم لیگ برتر اهداف پروازی امروز (جمعه - 14 آذر ماه) با حضور شش تیم و به میزبانی تیم هیئت تیراندازی کرمان در میدان اهداف پروازی رو باز مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان سه راند ماده‌های تراپ و اسکیت، تیم‌های دریاچه ارومیه، صنایع شیر ایران پگاه و هیئت تیراندازی کرمان با غلبه بر تیم‌های هوماک، صنایع بازیافت راتای شمال و نیکان به پیروزی دست یافتند. در این هفته تیم دراک شیراز قرعه استراحت داشت.

 

همچنین در بخش انفرادی تراپ بانوان، سپیده سیرانی از تیم صنایع بازیافت راتای شمال، شیوا فرح‌پور از تیم دریاچه ارومیه و مرضیه پرورش‌نیا از تیم صنایع شیر ایران پگاه به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند. در بخش انفرادی تراپ آقایان نیز محمدحسین پرورش‌نیا از تیم صنایع شیر ایران پگاه موفق به کسب مقام اول شد و میلاد اسماعیلیان از تیم هیئت تیراندازی کرمان و امیرحسین آقازاده از تیم بیمارستان نیکان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی اسکیت آقایان، امیرمحمد دادگر از تیم دریاچه ارومیه به‌عنوان قهرمانی دست یافت و علی دوستی از تیم صنایع بازیافت راتای شمال و هنریک آواکیان از تیم هوماک به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند. این رقابت‌ها از طریق شبکه سراسری خبر و رادیو ورزش پوشش داده شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور علی دادگر رئیس فدراسیون، رضا حسنی‌خو عضو هیئت رئیسه، بدرالملوک کهرنگی نایب رئیس بانوان، رضا ملک‌محمدی دبیر و جمعی از مسئولان فدراسیون و سرپرستان تیم‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما