شناسهٔ خبر: 44319099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در دیدار فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با نمایندگان مجلس مطرح شد:

توانمندی هسته ای ایران، مهمترین اخبار روز جهان /نیروهای نظامی در مرزها، افتخار کشور هستند

عباسپور: امروز در جایگاهی قرار داریم که در دنیا خبری مهم تر از توان موشکی ما و زمینه های توانمندی هسته ای ما مطرح نمی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) با روح اله عباسپور و مهندس سیاهکالی مرادی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز مجلس دیدار و گفتگو کرد.

روح الله عباسپور نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: امروز اگر عزتمندانه در عرصه های بین المللی حضور داریم و دست دشمنان از خاک کشور عزیز ما کوتاه است، به به نیروهای خود در مرزها افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به سفر به مناطق عملیاتی در شمالغرب کشور ابراز کرد: این بازدید برای ما بار معنوی زیادی داشت و همه خاطرات جبهه های جنگ برایمان زنده شد.

عباسپور تبیین کرد: امروز ما در جایگاهی هستیم که دشمنان پشت میز مذاکره می نشینند و خواهان کاهش قدرت نظامی ما هستند، قدرتی که تضمین کننده امنیت ما است و با نثار خون های پاکی به دست آمده است.

این نماینده مجلس یادآور شد: ما در جایگاهی قرار داریم که در دنیا خبری مهم تر از توان موشکی ما و زمینه های توانمندی هسته ای ما مطرح نمی شود.

وی ادامه داد: کشور ما هم اکنون در وضعیت جنگ احزاب قرار گرفته است، هر کس در منطقه و در سراسر جهان از آمریکا خوف دارد به ما پشت کرده است اما به یاری خداوند و به برکت وجود شما جمهوری اسلامی با سربلندی ایستادگی می کند.

عباسپور گفت: ما خود را مدیون نیروهای نظامی کشورمان می دانیم و هر زمان که در کنار شما قرار می گیرم خود را شرمنده شما می بینم لذا هر زمان که احساس کنید کمکی از ما به عنوان نمایندگان مجلس بر می آید در راستای وظیفه ای که به عهده داریم، مشتاقانه دست شما را می فشریم.

لطف الله سیاهکالی مرادی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) گفت: ما درگیر مسائل سیاسی و روزمره هستیم و بازدید از مناطق عملیاتی مرزی موجب تصفیه روح ما شد، ما این آمادگی را داریم که هر زمان لازم باشد در کنار شما در این مناطق حضور پیدا کنیم روحیه بگیریم.

سیاهکالی مرادی گفت: ما هنوز نتوانسته ایم وظیفه خود را در مجلس در جهت دفاع از افزایش بودجه نظامی و آنهایی که در جهت تامین امنیت تلاش می‌کنند به خوبی انجام دهیم. ما ترور شهید فخری زاده را این روزها دیده ایم و دیدیم اقداماتی از این دست چقدر روی امنیت روحی و روانی جامعه تاثیر گذار است و هر وقت اتفاقاتی از این دست می افتد متوجه می شویم چه نعمتی را در اختیار داریم.

این نماینده مجلس یادآور شد: این امنیت توسط افرادی که جان خود را کف دست گرفته اند تولید می‌شود. آنها خود را در منطقه ناامن قرار می‌دهند تا جان سایرین در امنیت قرار گیرد، بنابراین دفاع از این قشر در مجلس وظیفه ما است و ان شاالله به وظیفه خود عمل می کنیم.

سیاهکالی گفت: به نیروهای خود در مرزها افتخار می‌کنیم چرا که حضور در آن منطقه به خصوص در شرایط زمستانی حقیقتا شجاعت و روحیه این عزیزان را ثابت می‌کند.

وی در خاتمه بار دیگر از زحمات نیروهای نظامی تقدیر کرد و گفت: مصر تر از گذشته به دنبال رفع موانع و مشکلات این نیروها خواهیم بود.

نظر شما