شناسهٔ خبر: 44318999 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فرمانداری یزد؛

از فراخوان وزارت کشور تا تمدید محدودیت های کرونایی در رفت و آمد

موج نیوز

سه خبر مهم از فرمانداری یزد که در هفته گذشته اعلام شد را با هم می خوانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج یزد، فراخوان طرح دیدگاه های مرتبط با تمهیدات حقوقی و اجرایی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شرایط کرونا از سوی روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور اعلام شد.

وزارت کشور از دانشگاهیان، فعالان سیاسی، حزبی و رسانه ای برای ارائه پیشنهادات مرتبط با کاهش تبعات و آثار همه‌گیری کرونا بر انتخابات دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور با توجه به برگزاری چهار انتخابات مهم در خرداد ۱۴۰۰، در فراخوانی از دانشگاهیان، فعالان سیاسی، حزبی و رسانه ای دعوت کرد تا دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را در ارتباط با تمهیدات حقوقی و اجرایی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شرایط شیوع ویروس کرونا ارائه کنند.

همچنین سید محمد رستگاری فرماندار یزد اعلام کرد: از نیمه مهرماه تا دهم آذرماه امسال در مجموع ۱۰ هزاربازدید از واحدهای صنفی و خدماتی این شهرستان انجام و یکهزارو ۲۶۶ واحد هم پلمب شد که شامل مراکز خدمات اداری، پیشخوان‌ها، دفاتر اسناد رسمی، مراکز آموزشی، فروشگاهها و دیگر اماکن است.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، وی افزود: طی این مدت ۳۱۴ تیم بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی، ادارات، بانکها، داروخانه‌ها، نانوایی‌ها و دیگر اماکن بازدید کردند و برای هفته پیش رو نیز  ممنوعیت تردد شبانه و ورود و خروج خودروها همچنان در دستور کار خواهد بود و ذره ای غفلت نمی کنیم.

نشست بررسی طرح بازگشایی باشگاه های ورزشی شهرستان یزد با حضور فرماندار یزد برگزار شد.

گفتنی است: نشست بررسی طرح بازگشایی باشگاهای ورزشی با حضور فرماندار یزد، احمد  هاشمی معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، رضا نارگانی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد، محسن دهقان رئیس اداره برنامه‌ریزی فرمانداری و برخی ازمسئولین  هیات‌های ورزشی  رزمی، کاراته، پرورش اندام، همگانی، تکواندو و کونگ فو در محل فرمانداری تشکیل و در خصوص طرح بازگشایی باشگاه های ورزشی بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست مقرر شد این طرح جهت ارائه به ستاد مقابله و پیشگیری از  کرونا استان یزد ارسال تا تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

همچنین به همت دهیاری و شورای روستا، 150 بسته معیشتی به ارزش 600 میلیون ریال بین نیازمندان وآسیب دیدگان از کرونا روستای اله آباد توزیع شد که شامل گوشت، برنج، حبوبات،روغن و رب گوجه و .. بود.

نظر شما