شناسهٔ خبر: 44318802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اردوی جهادی علمداران خدمت در کرج برگزار شد

کرج – ایرنا - مسوول قرارگاه جهادی صاحب الامر (عج) هیات رزمندگان نورالشهدای کرج گفت: جهادگران این قرارگاه امروز جمعه در مناطق محروم اسلام آباد کرج اردوی جهادی «علمداران خدمت» را برگزار کردند.

صاحب‌خبر -

عبدالله دارایی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: قرارگاه جهادی صاحب الامر (عج) در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه گروه های جهادی و نیروهای بسیجی جوان وارد میدان مبارزه با ویروس کرونا شوند، اقدام به برگزاری اردوهای جهادی با عنوان علمداران خدمت کرده اند.

وی اظهار داشت: این قرارگاه در هر هفته در یکی از مناطق محروم استان ارایه خدمات دارد و امروز نیز در مناطق ۶ گانه محروم اسلام آباد خدمات مختلف دندانپزشکی، پزشکی، خدماتی، عمرانی، آرایشگری، طبخ غذا، غربالگری و بیماریابی، آموزشی و فرهنگی ارایه کردند.

وی با بیان اینکه امروز ۱۵ گروه جهادی در عرصه های مختلف خدمات رسانی کرده اند، گفت: همچنین این گروه ها اقدام به توزیع ماسک و لوازم پیشگیرانه رایگان کرده اند.

دارایی افزود: این قرارگاه جهادی خدمات خود را بر اساس محله محور ارایه می کند و در اجرای این طرح مرکز بهداشت شرق کرج نیز همکاری داشته است.

قرارگاه جهادی صاحب الامر (عج) هیات رزمندگان نورالشهدای کرج بالغ بر ۳۰ گروه جهادی خدمات رسان دارد که همواره بر اساس نیاز، در مناطق محروم و کم برخوردار درون و برون استانی همچون کرمان، چهارمحال و بختیاری،‌شهرکرد و... خدمات ارزنده ای را در بخش های مختلف عمرانی،‌ فرهنگی،‌ درمانی و آموزشی ارایه کرده است. 

نظر شما