شناسهٔ خبر: 44318545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دردسر بانک‌ها برای ستاد کرونای کهگیلویه و بویراحمد/مشتریانی که همیشه حاضرند

موضوع عدم رعایت فاصله‌ها در بانک‌ها و مراجعه بیش از حد مردم موجب نگرانی ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج یکی از مشکلاتی که اکنون در خصوص فاصله‌گذاری اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد موضوع رعایت فاصله‌ها در بانک‌ها و مراجعه بیش از حد مردم و عدم رعایت فاصله‌گذاری است که موجب نگرانی ستاد کرونای استان شده است.

در یکصد و پنجمین نشست ستاد کرونای استانی مدیر امور شعب بانک ملی و رئیس شورای  بانک‌های استان با بیان اینکه در شهرهای تنها یا یک شعبه با 100 درصد نیروها و در شهرهای قرمز که شعب متعدد دارند با 50 درصد شعب و 100 درصد نیروها فعالیت داشته‌ایم اظهار کرد: هر چند که در چنین وضعیتی نیز تجمع به وجود می‌آید عملا نارضایتی از سوی مشتریان وجود دارد.

وی گفت: به دلیل این که تسهیلات ودیعه مسکن تا پایان آذرماه مهلت دارند و به ماه‌های پایانی سال هم نزدیک می‌شویم مشکلاتی به وجود می‌آید که در همین مدت با 100 درصد پرسنل هم جوابگوی مشتریان نبودیم چرا که مشتریان بانکی به صورت 100 درصدی به بانک‌ها مراجعه می‌کنند.

دانش‌آموز ادامه داد: با این وضعیت پیشنهاد این است که با رعایت پروتکل‌ها صد درصد شعبه‌ها و پرسنل در خدمت مردم باشند چرا که مراجعین هم به صورت 100 درصدی در بانک‌ها حضور پیدا می‌کنند.

در ادامه بانشی معاون علوم پزشکی استان پیشنهاد داد که بانک‌ها دو شیفت صبح و بعد از ظهر کار کنند یعنی در شیفت صبح فقط کار پرداخت و دریافت‌ها را انجام دهند و در شیفت بعد از ظهر سایر فعالیت‌ها را داشته باشند که آذر صفایی معاون استاندار در مخالفت با این پیشنهاد گفت که این کار باعث ایجاد تجمع و حضور مردم در خیابان‌ها در تایم بعد از ظهر می‌شود.

انتهای پیام/82009

نظر شما