شناسهٔ خبر: 44318487 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وچان کردستان سارگل بوشهر را گلباران کرد

سنندج - ایرنا - هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با دیدار تیم‌های وچان کردستان و سارگل بوشهر ادامه یافت که بازی با پیروزی پرگل وچان به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم وچان کردستان از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور از ساعت ۱۴ امروز (جمعه) در ورزشگاه ملک نیای سنندج میزبان تیم سارگل بوشهر بود.

وچانی‌ها در دیدار قبلی مهمان پالایش گاز ایلام بودند و با پیروزی سه بر یک، هر سه امتیاز این بازی را کسب کرده بودند، امروز هم در اولین رویارویی خانگی خود، توانستند با نتیجه پنج بر صفر از سارگل بوشهر را شکست دهند.

گل‌های تیم وچان در این بازی را فاطمه قاسمی در دقایق ۱۸ و ۳۷، زهرا قنبری دو گل و فاطمه شبانوارد دروازه حریف بوشهری کردند.

سرمربی تیم وچان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، این بازی را نسبتا راحت توصیف کرده بود.

فاطمه صادقی این را هم گفته بود که هیچ کدام از بازیهای آینده را ساده نمی بینند ولی در بازی امروز با توجه به امتیاز میزبانی، در صدد کسب پیروزی پر گل در این دیدار خواهند بود که همین هم شد.  

وچانی‌ها هفته آینده نیز میزبان شهرداری سیرجان هستند.

در گروه اول مسابقات تیم‌های نماینده البرز، ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری بم، سپاهان اصفهان و همیاری ارومیه قرار دارند؛ در گروه دوم نیز وچان کردستان، ملوان بندرانزلی، شهرداری سیرجان، پالایش گاز ایلام و سارگل بوشهر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نظر شما