شناسهٔ خبر: 44318293 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و سلفی دوگانه

گوشی Infinix Zero 8i معرفی شد

گجت نیوز

در تابستان گذشته، از معرفی اینفینیکس زیرو ۸ خبر داده بودیم. حالا گوشی Infinix Zero 8i با قیمت ارزان‌تر از راه رسیده است.

صاحب‌خبر -
گروه IT: در تابستان گذشته، از معرفی اینفینیکس زیرو ۸ خبر داده بودیم. حالا گوشی Infinix Zero 8i با قیمت ارزان‌تر از راه رسیده است.
 
گوشی Infinix Zero 8i معرفی شد
به گزارش بولتن نیوز به نقل از گجت نیوز، طراحی و مشخصات مدل جدید، تا حد زیادی به اینفینیکس زیرو ۸ شباهت دارد. در تولید گوشی Infinix Zero 8i از یک ال‌سی‌دی ۶.۸۵ اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و تراشه هلیو G90T مدیاتک استفاده شده است. این چیپست با رم ۸ گیگ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراهی می‌شود؛ ضمن اینکه خشاب کارت microSD هم وجود دارد.

گوشی Infinix Zero 8i معرفی شد
دوربین اصلی اینفینیکس زیرو ۸ آی از ۶۴ مگاپیکسل f/1.9 به ۴۸ مگاپیکسل f/1.8 تغییر یافته است. دیگر اجزای ماژول چهارگانه را یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۹ درجه و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج و AI تشکیل می‌دهند.
 
گوشی Infinix Zero 8i معرفی شد
رزولوشن دوربین سلفی اصلی هم از ۴۸ به ۱۶ مگاپیکسل تقلیل پیدا کرده؛ اما دوربین ۸ مگاپیکسلی همراه آن، دست نخورده باقی مانده است.

گوشی Infinix Zero 8i معرفی شد

باتری گوشی جدید اینفینیکس، ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با فست شارژ ۳۳ وات تغذیه می‌شود. جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، رادیو FM و حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور، دیگر امکانات دستگاه محسوب می‌شوند.

این محصول از تاریخ ۱۹ آذر با قیمتی معادل ۲۰۰ دلار در هند به فروش می‌رسد. رنگ‌های قابل انتخاب برای مشتریان، نقره‌ای و مشکی هستند.

نظر شما