شناسهٔ خبر: 44318018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

توضیحات شهرداری محمد شهر در مورد قطع درختان دشت‎ بهشت

معاون خدمات شهری محمد شهر اعلام کرد که هیچ یک از درختان بلوار دشت بهشت محمد شهر قطع نشده است و درختان هرس شده اند، این درحالیست که پیگیری خبرنگار فارس بیانگر قطع تنه چندین درخت در همین بلوار است.

صاحب‌خبر -

حامد نادری در رابطه با فیلمی که در فضای مجازی مبنی بر قطع درختان بلوار دشت بهشت منتشر شده بود، گفت: مسئله قطع درخت در کار نیست و خدمات شهری در صدد رسیدگی به فضای سبز در تلاش می‌کند.

وی، اظهار کرد: موضوع هرس درختان طبق عادت هرساله انجام می‌شود و اینکار با هدف رسیدگی به درختان در دستورکار است.

نادری تاکید کرد: حتی یک درخت هم در مسیر اصلی شهر و خیابان دشت بهشت قطع نشده است؛ در این میان شهرداری در نظر دارد در مسیر نگهداری بهتر از فضای سبز و افزایش سرانه‌های فضای سبز منطقه عمل کند.
این مقام مسؤول در رابطه با تعداد درختان بلوار دشت‌بهشت، گفت: حدود ۴۵۰ اصله درخت کاج، اقاقیا، توت، نهال چنار و ... در این بلوار وجود دارد.

بنابر پیگیری خبرنگار فارس و فیلم فوق برخی از این درختان از تنه قطع شده اند و اقدام شهرداری فراتر از هرس درختان به نظر می‌رسد.

گفتنی است حتی اگر بحث خشکی درختان و از بین رفتن آن‌ها مطرح باشد، این سوال پیش می‌آید که چرا باید در نگهداری از این نعمات الهی کوتاهی صورت گرفته تا شاهد خشک شدن و از بین رفتن آن‌ها باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما