شناسهٔ خبر: 44317285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مدیر کل زندان های استان البرز خبرداد

توزیع یک هزار سبد کالا بین خانواده های زندانیان البرز

مدیر کل زندان های استان البرز اعلام کرد که در راستای تحقق اولویت های سازمانی، یک هزار سبد کالا بین خانواده های زندانیان این استان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

اسماعیل جمیاری افزود: یک هزار و ۲۰۰ خانواده های تحت پوشش انجمن های حمایت از زندانیان استان هستند که برای کمک و دستگیری از این خانواده ها، از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال بصورت نقدی و یا در قالب سبد کالا بین آنان توزیع شده است.

وی کمک به معیشت زندانیان را یکی از اولویت های ابلاغی رئیس سازمان زندان ها برشمرد و گفت: هر گونه غفلت و بی توجهی از خانواده زندانیان باعث افزایش آسیب های اجتماعی و تکرار چرخه جرم می شود.

جمیاری با اشاره به تبعات منفی ناشی از نبود سرپرست و نان آور خانواده ها گفت: ما بر این باوریم که بسیاری از خانواده ها نه تنها نقشی در ارتکاب جرم زندانی ندارند بلکه بعضاً اطلاعی هم ندارند، اما متاسفانه بیشترین سختی ها و تهدیدات متوجه آنهاست، چرا که تأمین نیازهای حداقلی زندگی برای آنان دشوار است.

وی با قدردانی از مدیر کل کمیته امداد امام (ره) استان البرز گفت: خوشبختانه کمیته امداد حضرت امام (ره) همیشه و در همه ایام در کنار سازمان زندان ها، یار و غمخوار زندانیان و خانواده های آنان بوده و امروز هم با مشارکت این نهاد مقدس یک هزار سبد کالا بین خانواده زندانیان نیازمند استان توزیع شد.

نظر شما