شناسهٔ خبر: 44317115 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستان

اهواز - ایرنا - دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی خوزستان از شناسایی سه هزار نیازمند در مناطق محروم خبر داد و گفت: ۱۰ هزار بسته معیشتی بین این نیازمندان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام جلیل علی نژاد روز جمعه در حاشیه توزیع این بسته‌های معیشتی در خوزستان، در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد:آستان قدس رضوی با محوریت کانون کرامت و بنیاد کرامت در سطح کشور خدماتی را به مردم ارایه میکند و خوزستان از استان‌هایی است که تولیت معظم آستان قدس و بنیاد کرامت عنایت ویژه‌ای برای خدمت به نیازمندان آن دارند.

وی افزود: کانون‌های خدمت رضوی در مرحله ‌گذشته ۲۵ هزار بسته غذایی هر یک به ارزش سه میلیون ریال بین محرومان خوزستان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا توزیع کرد و علاوه بر آن طرح سفره مهربانی را نیز به صورت مستمر در دستور کار دارد.

دبیر کانون های خدمت رضوی خوزستان ادامه داد: در این طرح نیازمندان و محرومانی که زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار نگرفته اند، شناسایی می‌شوند و تاکنون بیش از سه هزار نفر شناسایی و زیرپوشش این کانون قرار گرفته‌اند.

وی افزود: اکنون نیز با پیگیری نماینده ولی فقیه در خوزستان ، ۱۰ هزار بسته غذایی با مشارکت کانون‌های خدمت رضوی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام علی نژاد بیان کرد:کانون‌های خدمت رضوی در زمینه درمان، معیشت، ازدواج و تعمیر و بهسازی منازل نیز خدمات ارایه می‌دهند.

وی گفت:کانون خدمت همواره در شرایط سخت در کنار مردم بوده و در آبگرفتگی اخیر و خسارتی که به مردم وارد شد نیز خدمات ارزندهای تاکنون ارایه داده و این کمک ها همچنان ادامه دارد.

دبیر کانون های خدمت رضوی خوزستان گفت: امید است در این عرصه نیز بتوانیم با استفاده‌ از ظرفیت گروه‌های جهادی در کنار مردم خدمات موثری ارایه دهیم.

پیش از این نیز جانشین سپاه ولی عصر(عج) خوزستان از توزیع یکصدهزار بسته معیشتی در سومین مرحله کمک‌های مومنانه به مناسبت پنجم آذرماه روز بسیج مستضعفین بین نیازمندان استان خبر داده بود.

نظر شما