شناسهٔ خبر: 44316697 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پس از چهار سال وقفه؛

هفتمین جشنواره فیلم کوتاه در خوزستان برگزار می‌شود

اهواز- مدیر انجمن سینمای جوانان خوزستان گفت: پس از چهار سال وقفه هفتمین جشنواره استانی فیلم کوتاه خوزستان در نیمه اول اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

مهدی کیخایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از جلسات متعدد با مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی «محمد جوروند» و همچنین معاون سینمایی استان مصوب شده که جشنواره فیلم کوتاه خوزستان امسال با وقفه‌ای چهار ساله با ضوابط ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا برگزار شود.

وی ادامه داد: مدیرکل ارشاد خوزستان ضمن حمایت همه جانبه خود از جشنواره فیلم کوتاه خوزستان تأکید داشت که جشنواره امسال با رعایت و ضوابط خاص و ویژه مبتنی بر دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا برگزار شود.

مدیر انجمن سینمای جوانان خوزستان تصریح کرد: تولیدات چهار سال گذشته می‌تواند در این جشنواره شرکت کند و در کنار بخش فیلم‌نامه، امسال بخش عکس نیز به بخش رقابتی افزوده شد.

کیخایی عنوان کرد: جزئیات و نحوه شرکت در فراخوانی اواخر آذرماه منتشر می‌شود و فیلم‌سازان و هنرمندان یک ماه فرصت دارند تا نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه همواره فیلم‌سازان سینمای کوتاه با مشکلات بسیاری در ارائه و نمایش آثار خود روبه‌رو هستند، اغلب جشنواره‌ها تنها راه ارائه و نمایش آثار آنهاست.

مدیر انجمن سینمای جوانان خوزستان بیان کرد: استان خوزستان همواره شاهد افتخارآفرینی و درخشش هنرمندان سینمای کوتاه در عرصه‌های ملی و بین المللی بوده است؛ قشری که با وجود تمام کاستی‌ها چراغ سینما را در استان روشن نگاه داشته‌اند.

کیخایی در پایان گفت: برگزاری جشنواره استانی و قدردانی از فعالان این حوزه کمترین اتفاقی است که می‌تواند ضمن کشف استعدادهای جوان، باعث تشویق و ترغیب فعالان و نخبه‌های این عرصه در استان شود.

نظر شما