شناسهٔ خبر: 44316328 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تمجید باشگاه شیمیدر از افتخارآفرینی‌های تیم بسکتبال با ویلچر ایثار

باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر به مناسبت روز جهانی معلولین از تیم پرافتخار ورزش جانبازان و معلولین قم یعنی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر تمجید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال با ویلچر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار تیمی است که توانسته در یک دهه اخیر افتخارات و عناوین متعددی را از میادین داخلی و بین‌المللی برای ورزش جانبازان و معلولین قم به ارمغان بیاورد، تیمی که در سال‌های اخیر با حمایت باشگاه شیمیدر در لیگ کشور به میدان می‌رود.

ایثار شیمیدر قم در سال 1396 قهرمان لیگ دسته دوم ایران شد و در سال 1397 به عنوان نخست و مقام قهرمانی مسابقات لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران دست یافت و مجوز صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور را به دست آورد، تیمی که با حمایت باشگاه شیمیدر و مدیرعامل خیّر و ورزش دوست این باشگاه یعنی هنریک درغوکاسیان، در لیگ برتر سال 1398 به میدان رفت اما این لیگ به دلیل شیوع کرونا نیمه تمام ماند.

از جمله دستاوردهای شاخص این تیم دو قهرمانی و دو نایب‌قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر، دو قهرمانی در لیگ دسته دوم و یک قهرمانی در لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور همراه با یک عنوان سومی از مسابقات بین‌المللی 2015 اصفهان است که در ویترین افتخارات ایثار به ثبت رسیده است.

این موفقیت‌ها بهانه‌ای شد تا در روز جهانی معلولین، باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر که نماینده پرقدرت استان قم در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور است، در پیامی این روز را به ایثاری‌ها و دیگر معلولین قمی تبریک بگوید، پیامی که در آن آمده است: روز جهانی افراد دارای معلولیت فرصت مغتنمی برای تکریم از افرادی است که ثابت کرده‌اند می‌توان با وجود محدودیت‌ها هم به موفقیت رسید، به ویژه اینکه مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم این مهم را با حضور در صحنه ورزش و کسب عناوین و افتخارات متعدد به اثبات رسانده‌ و اکنون الگوی بسیاری از افراد جامعه به ویژه معلولین عزیز هستند.

این باشگاه سوم دسامبر را که به عنوان روز جهانی افراد دارای معلولیت نام‌گذاری شده و هدف از تعیین این روز ارتقاء رشد اذهان عمومی درباره مسائل مربوط به معلولیت‌های مختلف و افزایش آگاهی‌هایی در این زمینه ‌است گرامی‌داشته و برای تمام کسانی که در زمینه خدمت به معلولین جامعه فعال می‌باشند آرزوی توفیق و سلامتی دارد.

روز جهانی معلولین متعلق به انسان‌هایی با باور قوی و نگرش امیدوارانه است که با عزمی مثال‌زدنی و وصف ناپذیر و توکل به عنایات حضرت حق، هم در عمل و هم در اندیشه ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و با برخورداری از اراده راسخ و پولادین می‌توان به قله‌های افتخار رسید.

امید است مجموعه موفق ایثار شیمیدر با استفاده از استعدادهای عظیم و توانایی بالقوه‌ای که خداوند در وجود ارزشمند عزیزان معلول به ودیعه نهاده در میادین آتی نیز خوش درخشیده و همچنان شاهد افتخار آفرینی‌های شما باشیم.

انتهای پیام / 78002

نظر شما