شناسهٔ خبر: 44315303 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فاضلی: نظر خاصی در مورد لغو دیدارمان با پرسپولیس ندارم/ باید تابع تصمیم سازمان لیگ باشیم

وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر نسبت به لغو دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ امروز با انتشار خبری اعلام کرد که به دلیل حضور پرسپولیس نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سختگیرانه کشور قطر در شرایط کرونایی، دیدار این تیم برابر نساجی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

 

وحید فاضلی سرمربی نساجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم، درباره اینکه نظرش راجع به لغو بازی دیدار برابر پرسپولیس چیست، گفت: من نظر خاصی در این مورد ندارم. ما با برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی مخالفت کردیم و در نهایت هم سازمان لیگ اعلام کرد که این بازی لغو شده است. ما هم باید تابع تصمیم سازمان لیگ باشیم و کار دیگری از دست‌مان ساخته نیست.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از لغو این بازی ناراحت است، خاطر نشان کرد: به هر حال ما باید با این شرایط کنار بیاییم. برنامه‌های ما براساس برگزاری این بازی تعیین شده بود و الان هم در قائمشهر هستیم، ولی در نهایت اعلام شد که این بازی باید لغو شود. حالا هم باید خودمان را آماده بازی با سپاهان کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما