شناسهٔ خبر: 44315288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدعی صعود به لیگ برتر هستیم/قول شفاهی برای تسویه‌ بدهی ۷ میلیاردی

یکی از مالکان باشگاه رایکا بابل با اشاره به اینکه این تیم در سال جاری سرحال است و ما مدعی صعود هستیم، گفت: بازیکنانی که در این فصل جذب شدند اکثرا بومی هستند که همبستگی و همدلی در آن‌ها وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، پیمان منیری صبح امروز در نشست خبری مالکان و سرپرست باشگاه رایکا بابل با خبرنگاران در محل این باشگاه اظهار کرد: رایکا از بین ۲۰ اسم پیشنهادی انتخاب شد و معنی آن به مازندرانی «پسر جنگجوی مازندرانی» است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته به دلیل نبود وقت نتوانستیم بازیکنان مناسبی جذب کنیم، بیان کرد: در سال جاری تیم نونهالان و امیدها را در دو دسته برای جذب در نظر گرفتیم.

مالک باشگاه رایکا بابل با اعلام اینکه این تیم در سال جاری سرحال است و ما مدعی صعود هستیم، ادامه داد: با دانش بودن کادر فنی بومی ما، عیان است.بازیکنانی که در این فصل جذب شدند اکثرا بومی هستند که همبستگی و همدلی در آن‌ها وجود دارد.

وی بیان کرد: درست است که در بخش خصوصی باید تمام هزینه‌ها توسط بخش خصوصی تامین شود اما به حمایت‌های معنوی مسئولان نیاز داریم.

منیری افزود: در ۲۵ اسفند، برای ما حکم ماده صد صادر شد و در ۱۵ فروردین در مقابل دفتر باشگاه نیوجرسی بتنی گذاشتند؛ خواسته ما از حمایت، همین مسائل بوده است، نداشتن زمین تمرین اختصاصی برای ما بسیار مساله است، قرار شد ورزشگاهی اختصاصی در اختیار رایکا قرار گیرد تا این ورزشگاه را تجهیز کنیم.

این مالک باشگاه ادامه داد: اگر ورزشگاهی در اختیار قرار نگیرد، از همین زمین هفت‌تیر با بضاعت فعلی استفاده کنیم، در سال گذشته، سهمیه در حال خروج از استان بود، اما ما به عنوان هوادار وارد شدیم.

منیری گفت: نظرمحمدی در جذب بازیکنان کمی ضعیف عمل کردند که در نهایت باعث جابجایی ایشان شد.

وی اظهار کرد: باشگاه رایکا ریالی بدهی ندارد، حدود ۷ میلیارد تومان بدهی از خونه‌به‌خونه بجا مانده است؛ البته از قاسم حسن‌زاده تشکر می‌کنیم که فوتبال بابل را احیا کردند.

این مالک باشگاه ادامه داد: روز گذشته حسن‌زاده در استانداری مازندران به صورت شفاهی قول برای تسویه‌حساب بدهی حدودا ۷ میلیاردی دادند.

منیری با اشاره به اینکه به تیمداری نگاه درازمدت داریم، افزود: برای تیم‌های پایه برنامه ۵ ساله در نظر گرفتیم، برای سال جاری نیز نگاه ویژه‌ای به جام حذفی داریم، این موضوع کلیشه‌ای است که اول‌فصل قول صعود بدهیم اما این حق ما بابلی‌ها است که با فتح جام لیگ یک، به لیگ برتر صعود کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای حضور در تیم‌داری و به علت نداشتن تجربه، کار را به شخصی سپردیم که مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد، سال گذشته آنقدر با مشکل مواجه شدیم که برای ما به اندازه 10 سال گذشت.

علی‌اکبر جعفرنژاد دیگر مالک تیم رایکا بابل نیز گفت: درخواست کمک ما از ادارات شهرستانی و استانی به هیچ وجه مالی نبوده است.

وی ادامه داد: ما مشکل تامین روشنایی برای ورزشگاه هفت‌تیر داشتیم که بخاطر مشکلات روشنایی، مجبور بودیم در ورزشگاه شهر دیگری بازی کنیم.

در تعاملی که با قاسم حسن‌زاده داشتیم، به ما قول دادند کلیه بدهی‌های باشگاه خونه‌به‌خونه تسویه‌حساب شود.

جعفرنژاد افزود: رایکا امسال طبق قرارداد، ۲۰ درصد مبلغ قرارداد را به تمام بازیکنان در ابتدای فصل داده است و از لحاظ مالی هیچ مشکل مالی نداریم و نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ بدهی به بازیکنان نداریم و بازیکنان هیچ شکایتی از ما در سازمان لیگ نداشتند، گفت: اگر نیاز باشد، در نیم‌فصل نیز بازیکن جدید جذب خواهیم کرد.

انتهای پیام/3141/ع

نظر شما