شناسهٔ خبر: 44315125 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

آثار موسیقایی پیرامون پیامبر اکرم(ص) حمایت می شوند

رکنا : 10 اثر موسیقایی پیرامون پیامبر اکرم(ص) ازجهت علمی و مالی حمایت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا ، در جشنواره ملی موسیقی نغمه‌های محمدی (ص) از ده هنرمند و یا گروه موسیقی که بتوانند اثری فاخر پیرامون پیامبر اکرم تولید کنند از جهت علمی و مالی حمایت می‌شود.

موضوعات این جشنواره عبارتند از: شخصیت والای پیامبر اکرم، پیامبر اکرم در قرآن کریم، پیامبر اکرم، محور وحدت، پیامبر اکرم و عترت.

بنابراین گزارش، این جشنواره در دو بخش تجلیل از «برترین آثارموسیقیایی پیرامون وجود مبارک حضرت رسول اکرم» و «حمایت از ۱۰ هنرمند یا گروه هنری برتر برای تولید ۱۰ اثر شاخص موسیقایی پیرامون حضرت رسول اکرم» برگزار می‌شود که در بخش حمایت از آثارهنرمندان یا گروه‌های هنری، علاقمندان می‌توانند در گونه‌های متنوع حوزه موسیقی و سرود، طرح و ایده تولیدی خود را در موضوع جشنواره به همراه سوابق و نمونه آثار خود ارسال کنند، شورای علمی جشنواره پس از ارزیابی، ۱۰هنرمند یا گروه هنری برتر را طی فرایندی تخصصی (از ایده تا تولید) برای تولید اثر شاخص، حمایت خواهد کرد.

علاقمندان جشنواره ملی موسیقی نغمه‌های محمدی (ص)آثار خود را چگونه ارسال کنند؟

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۹ به پایگاه (www. artfest. ir) ارسال نموده و برای اطلاع از جزئیات بیشتر درباره ساختار آثار، نحوه ارسال و ثبت نام به پایگاه (www. artfest. ir) مراجعه شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما