شناسهٔ خبر: 44315076 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

موسوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برجام محصول دولت ترکیبی اوباما و بایدن بود/ رئیس جمهور به قانون لغو تحریم‌ها پایبند باشد

دبیرکل شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی گفت: از رئیس جمهور می‌خواهیم به قانون لغو تحریم‌ها پایبند باشد، برجام ترامپ محصول همان بذری است که دولت اوباما و بایدن کاشته است.

صاحب‌خبر -

سید مصطفی موسوی دبیرکل شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی تجمیعی از جوانان حزب اللهی است که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

او درباره اقدام جدید این گروه گفت: این گروه از جوانان در اقدام جدید خود توانستند هشتگ بازی یکطرفه را که برگرفته از صحبت‌های چند روز گذشته رئیس مجلس بود که گفته بود، «مجلس این پیام را به دشمنان ایران اسلامی داد که بازی یک طرفه پایان یافته است.»

موسوی در ادامه گفت: شبکه ناظران جوان حدود ۵۰۰ نفر عضو فعال در سراسر کشور دارد که طبیعتا هر کدام از افراد در هنگام شرکت در عملیات توییتری، نفرات دیگر را با خود همراه می‌کنند و اعضای دیگر هم با دیدن این نفرات، از این هشتگ در پست‌های خود استفاده می‌کنند.

دبیرکل شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی از ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور خبر داد و عنوان کرد: در نامه‌ای به رئیس جمهور از برجام و خسارات محض آن برای کشور گفتیم.

او افزود: قرار بود برجام مشکل آب خوردن را حل کند، اما دیپلماسی لبخند، نگذاشته است آب خوش از گلوی ملت پایین برود؛ از طرف دیگر وزیر امور خارجه می‌گوید که هدف از برجام اقتصادی نبوده است که این حجم از هماهنگی بین مسئولین ستودنی و قابل تامل است.

بیشتر بخوانید:

موسوی تصریح کرد: در حال حاضر هم زمزمه‌هایی در خصوص مذاکره با بایدن به گوش می‌رسد و گفته می‌شود که بایدن با ترامپ متفاوت است و حرف‌هایی از این قبیل به گوش میرسد؛ مگر غیر از این است که ترامپ، محصولی را درو کرد که ترکیب دولت اوباما و بایدن آن را کاشته بودند.

دبیرکل شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی در پایان گفت: ما در این نامه از رئیس جمهور خواستیم که به قانونی که اخیرا مجلس تصویب کرده است و مورد تایید شورای نگهبان هم قرار گرفته است، پایبند باشند و ۴ بند اصلی مصوبه مجلس را عملیاتی کنند و ساز مخالفت با مصوبه رئیس جمهور را کوک نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما