شناسهٔ خبر: 44314586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد

کشف کالاهای قاچاق و توقیف سه دستگاه خودرو باری در آستارا

رامین بشرویه

فرمانده انتظامی بندرآستارا از کشف تخم مرغ، ماهی و ماسک قاچاق و توقیف سه دستگاه خودروی باری در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد نمازی، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی سه راه قلعه در راستای تداوم و تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، همه روزه اقدام به کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی آستارا در غرب استان گیلان به نمین در استان اردبیل می کنند.

وی با بیان اینکه در این بازرسی ها مقادیر قابل توجهی تخم مرغ، ماهی و ماسک قاچاق کشف شد، ادامه داد: ابتدا مأموران در این مسیر به یک دستگاه خودروی باری نیسان مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه از این خودرو ۲۷ هزار و ۷۲۰ عدد تخم‌مرغ فاقد مجوز حمل کشف شد، افزود: بنابر نظر کارشناسان، ارزش این محموله ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

نمازی با تأکید بر اینکه در این خصوص متهم ۲۳ ساله این پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: در اقدامی دیگر، ۶۷۰ کیلوگرم ماهی قزل آلا فاقد مجوز حمل از یک دستگاه نیسان دیگر کشف شد.

وی اضافه کرد: ‌متهم ۳۳ ساله این پرونده نیز توسط مأموران دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی آستارا در ادامه از کشف ۴۲۰۰ عدد ماسک خارجی قاچاق در این ایست بازرسی خبر داد و یادآور شد: این محموله از یک وانت سفید رنگ کشف شد که برای متهم ۳۴ ساله این محموله نیز پرونده قضایی تشکیل شد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه این دو ستگاه نیسان و یک دستگاه وانت بار نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شده است، تصریح کرد: تخم مرغ و ماهی های کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان و ماسک ها نیز به پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز تحویل داده شد.

انتهای پیام

نظر شما