شناسهٔ خبر: 44314427 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اسطوره 14 ساله بازی فیفا با 210 پیروزی (عکس)

اسطوره نوجوان بازی های ویدیویی فیفا، از هدفش برای قهرمانی جهان می گوید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آندرس ویرگانگ به اندازه کافی بزرگ نیست که یک بازیکن حرفه ای فیفا باشد و با این وجود دنیای ورزش های الکترونیکی را به طوفان می کشد.

 


این بازیکن 14 ساله که تا 16 سالگی هنوز نمی تواند به طور رسمی در رقابت ها شرکت کند، در هفته های اخیر پس از پیروزی در 210 بازی بدون اینکه شکستی را تجربه کند، در رسانه های جهانی بازتاب زیادی داشت.


48000 نفر بازی های این نوجوان نخبه را تماشا کرده اند. او در 30 مسابقه بیش از 200 گل به ثمر رسانده است. او در مسابقات فیفا بدون اینکه حتی یک بازی را واگذار کند، موفق به 210 پیروزی شد.


او تنها در یکی از دیدارهایش در ضربات پنالتی برنده شد و در سایر 209 دیدار دیگر، چپ و راست حریفانش را در طول بازی شکست داد و موجب تحسین متخصصین بازی های ویدیویی شد.


آندرس به SPORTbible گفت: صادقانه بگویم، حتی اگر لیگ فقط آخر هفته ها برگزار می شد، من هنوز هم می خواستم به 210 پیروزی و صفر شکست برسم و خودم را تحت فشار قرار دهم.


او ادامه داد: من بسیار بلند پروازانه هستم و تا زمانی که اجازه حضور در مسابقات بین المللی را ندارم، لیگ آخر هفته رقابتی برای درخشش من است.

 

 


او ادامه داد: من می خواهم گل بزنم. روی خط بسیار بالایی دفاع می کنم، تا آنجا که ممکن است حریفم را تحت فشار قرار می دهم و سعی می کنم از مهارت خودم در حمله استفاده کنم.


آندرس که نخستین تجربه اش بازی محبوب EA Sports FIFA 13 در پلی استیشن 3 بود، با تیم آلمانی لایپزیگ توانست در مسابقات شرکت کند و به پیروزی های متوالی دست یابد.
آندرس همچنان سرسخت و حرفه ای به بازی هایش ادامه می دهد زیرا به دنبال ادامه روند شکست ناپذیر خارق العاده خود است. او گفت: افرادی که در بازی فیفا با من رقابت می کنند، به سختی مسابقه را ترک می کنند.


او گفت: بعضی اوقات من 15-0 از حریفم پیش هستم و آنها دست از کار نمی کشند. من به هر حریفی احترام می گذارم و فقط می خواهم برنده شوم. بازی به بازی پیش می روم و امیدوارم تا آنجا که ممکن است شکست نخورم.

 


هدف نهایی او قهرمانی فیفا در جهان است هر چند حضور در این موقعیت در 14 سالگی آسان نبوده است. او مجبور شده است با فشار و برخی نظرات منفی کنار بیاید اما خوشبختانه آندرس افرادی را در اطراف خود دارد که به او کمک می کنند از برخی نظرات زننده که برایش پیش آمده است عبور کند.


او می گوید: بازی های من بعضی اوقات چالش برانگیز بوده است. من به راحتی از بازی فیفا لذت می برم، می دانم که 98 درصد بازخورد مثبت دارد، اما برخی از نظرات فقط توهین است. من از داشتن خانواده، باشگاه و مدیریتم خوشحالم . آنها از من حمایت می کنند.

 


او در ادامه گفت: پدر و مادرم از من بسیار حمایت می کنند. مادرم من را به تمام مسابقات ملی سوق داد، او در مسافرت بسیار به من کمک می کند و کاملاً فرصتی را که فیفا در خدمت من گذاشته است را می فهمد.

نظر شما