شناسهٔ خبر: 44314137 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

جام جهانی ۲۰۲۰ صربستان؛

صف‌آرایی ستارگان کشتی فرنگی روسیه برای فتح صربستان

کادر فنی تیم کشتی فرنگی روسیه تصمیم دارند تیمی پرمهره و مدعی را به رقابت‌های جام جهانی صربستان اعزام کنند.

صاحب‌خبر -
 

به گزارش خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در حالی اواخر آذر ماه در بلگراد صربستان برگزار می‌شود که متولیان کشتی روسیه جمعی از ستارگان عنوان دار خود را در لیست اعزام قرار داده‌اند. بر این اساس در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی روسیه نفراتی همچون رومن ولاسوف دارنده ۴ مدال طلای جهان و یک طلای المپیک، داوید چاکوتادزه قهرمان المپیک، موسی اولویف دارنده ۲ طلای جهان، استپان ماریانیان، قهرمان جهان و سرگئی سمنوف قهرمان بزرگسالان جهان و نفر سوم المپیک حضور دارند.

در همین راستا «گوگی کوگیاشویلی» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه در گفتگو با سایت فدراسیون کشتی این کشور اظهار داشت زمان زیادی است که خارج از کشور مبارزه نکردیم و برای همین وضعیت جام جهانی آینده دشوار است. گویا حدود ۵۰ کشور در جام جهانی صربستان حضور دارند و ما هم قصد داریم بفهمیم، رقبا در چه شرایطی هستند. با توجه به اینکه بچه‌های ما در چنین دوره سختی تمرینات خود را دنبال کردند چه وضعیتی خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: تمامی نفرات ما در جام جهانی مسابقه نخواهند داد، چرا که مهمترین مساله در تقویم ما رقابتهای قهرمانی روسیه و پس از آن بازی‌های المپیک است، اما در شرایطی که امسال همه به ماسک زدن عادت کرده‌ایم در رقابت‌های معتبر شرکت خواهیم کرد. کشتی مانند فوتبال، هاکی و بسکتبال نیست و کشتی‌گیران نیز به رقابت تن به تن و سرشاخ شدن با یکدیگر نیاز دارند. به همین دلیل خوشحالیم که در جام جهانی انفرادی شرکت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه با اعلام اینکه دوست ندارد نتیجه‌ای را زودتر از موعد پیش بین کند، گفت: بدون شک می‌توان ادعا کرد همه بچه‌های ما در جام جهانی به دنبال طلا هستند. ما یک تیم پر ستاره را به صربستان می‌آوریم و باور داریم همه آنها می‌توانند برنده شوند.

کوگیاشویلی در پایان خاطرنشان کرد: زندگی ادامه دارد و می‌خواهم برای همه آرزوی سلامتی کنم. امیدوارم جهان هر چه سریع‌تر از ویروس کرونا نجات پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، ترکیب تیم کشتی فرنگی روسیه برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۰ صربستان به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: امین سفرشایف

۶۰ کیلوگرم: استپان ماریانیان (قهرمان جهان)

۶۳ کیلوگرم: ژامبولات لوکایف

۶۷ کیلوگرم: نظیر عبدالله یف (قهرمان اروپا)

۷۲ کیلوگرم: نارک اوهانیان

۷۷ کیلوگرم: رومن ولاسوف (۴ طلای جهان و المپیک)

۸۲ کیلوگرم: میلاد علیرزایف

۸۷ کیلوگرم: داوید چاکوتادزه (قهرمان المپیک)

۹۷ کیلوگرم: موسی اولویف (۲ طلای جهان)

۱۳۰ کیلوگرم: سرگئی سمنوف (طلای بزرگسالان جهان، برنز المپیک، طلای زیر ۲۳ سال جهان)

نظر شما