شناسهٔ خبر: 44313914 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تقدیر رئیس حراست کل شهرداری تهران از کارکنان بهشت زهرا

مشاور شهردار و رئیس حراست کل شهرداری تهران، با حضور در سازمان بهشت زهرا(س) از مدیرعامل و متولیان کفن و دفن اموات کرونایی با اهدای لوح یادبود تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی کرمی مشاور شهردار و رئیس حراست کل شهرداری تهران، با حضور در سازمان بهشت زهرا (س) ضمن بازدید از بخش های مختلف از مدیرعامل و متولیان کفن و دفن اموات کرونایی با اهدای لوح یادبود تقدیر کرد.

کرمی در بازدید چند ساعته از سازمان بهشت زهرا (س) و بخش های مختلف این سازمان، ضمن عرض خداقوت به مدیرعامل و کارکنان آن گفت: از زمان ایجاد بحران کرونا در کشور و علی الخصوص شهر تهران، کمترین دغدغه مسئولین مختلف، متوجه بهشت زهرا (س) و فعالیت های آن بوده است چرا که از ابتدا، این سازمان و کارکنان زحمت کش آن با تمام قوا و بسیار منظم در خط مقدم در حال خدمت رسانی بوده اند و بسیار خوب این بحران را در زمینه تغسیل و تدفین متوفیان ناشی از کرونا و کاهش آلام بازماندگان، مهار نمودند.

کرمی تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشت که عرصه‌ای که شما وارد شدید و با ایثار به خدمات رسانی پرداختید به لحاظ شرعی واجب کفایی است و بر گردن همه ما و شهروندان بود و شما به شایستگی آن را مدیریت کردید.

مشاور شهردار تهران همچنین افزود: بنده وظیفه خود دانستم به نیابت از شهردار محترم تهران و دیگر نهاد های بالادستی، از تلاشهای شما تشکر و قدردانی کنم.

کرمی در ادامه ضمن حضور در سالن تطهیر عروجیان، با اهدای لوح یادبودی به مدیرعامل بهشت زهرا (س)، از زحمات تمامی همکارانش در تغسیل و تدفین اموات کرونایی، قدردانی کرد.

در ابتدای جلسه سعید خال، گزارش کاملی از فعالیت های این سازمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا ارائه کرد. در پایان این بازدید، رئیس حراست کل به همراه مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و هیئت همراه با حضور در گلزار شهدای سازمان بهشت زهرا (س) یاد و خاطره شهدا را با ادای احترام و اهدای گل، زنده نگه داشتند و به مقام بالای شهدا ادای احترام کردند.

نظر شما