شناسهٔ خبر: 44313911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل اوقاف البرز خبر داد؛

کمک‌رسانی جهادگران قرارگاه صاحب‌الامر (عج) به مردم اسلام‌آباد

کرج - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: جهادگران قرارگاه صاحب‌الامر (عج) منطقه اسلام‌آباد کرج از صبح امروز برای مقابله با کرونا وارد میدان شدند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی دشتکی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای مقابله با بیماری کرونا گروهای جهادی در قرارگاه صاحب‌الامر (عج) منطقه اسلام‌آباد کرج در قالب علمداران خدمت در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) مشغول خدمت‌رسانی به مردم این منطقه هستند.

وی بیان کرد: امروز گروهای جهادی پزشکی به منظور مقابله با بیماری کرونا در قرارگاه صاحب‌الامر (عج) مستقر هستند و با راه اندازی داروخانه سیار به غربالگری مردم منطقه اسلام‌آباد می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز تصریح کرد: همچنین از صبح امروز جمعه گروهای جهادی در قالب گروه عمرانی در راستای رزمایش کمک مؤمنانه مشغول مرمت، بازسازی و ایزوگام منازل مسکونی خانواده‌های نیازمند شدند.

توزیع ماسک و بسته‌های بهداشتی

وی با اشاره به اینکه علمداران خدمت در مسجد صاحب‌الامر (عج) ماسک و بسته‌های بهداشتی را در بین مردم توزیع می‌کنند، خاطرنشان کرد: همچنین گروهای جهادی در بحث خدمت‌رسانی به مردم نیازمند اسلام‌آباد خیاطی، تعمیرات لباس، مشاوره حقوقی، پاسخگویی به مسائل شرعی و دوخت چادر رایگان را برای بانوان انجام می‌دهند و این امر تا بعد از ظهر جمعه در این منطقه ادامه دارد.

دشتکی در پایان متذکر شد: خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی در قرارگاه صاحب‌الامر (عج) با قرائت آیات نورانی کلام الله مجید و زیارت پر فیض آل یاسین آغاز شده است.

نظر شما