شناسهٔ خبر: 44313890 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

۱۰۰۰ نفر از کادر درمانی زنجان به کرونا مبتلا شدند

زنجان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان،گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از یک هزار نفر از کادر درمانی استان زنجان به کرونا مبتلا شدند.

صاحب‌خبر -

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بیماری کرونا همچنان در استان زنجان تداوم دارد و برخی شهروندان با وجود هشدارها و توصیه‌های ارائه شده، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از یک هزار نفر از کادر درمانی استان به کرونا مبتلا شدند.

وی اظهار کرد: این استان پنج شهید مدافع سلامت دارد و در این میان برنامه‌های فرهنگی خوبی برای یادبود این شهیدان توسط دانشگاه علوم پزشکی استان پیش بینی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه استان زنجان در خصوص بیماری کرونا وضعیت بدی داشت، گفت: امروز شهرستان زنجان، ابهر و خدابنده از وضعیت قرمز خارج و به وضعیت نارنجی رسیدند.

قزلباش تاکید کرد: طی چند روز آینده بستری‌ها و فوتی‌های کرونا در استان زنجان روند کاهشی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تنها راه قطع زنجیره کرونا در استان رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است، ابراز داشت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا در راستان کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، تصریح کرد: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی مردم استان به صورت ۱۰۰ درصد باعث کاهش این بیماری می‌شود.

نظر شما