شناسهٔ خبر: 44313614 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

عالمى: استعداد و يادگيرى بازيكنان تیم جوانان اميدواركننده است

مربى تيم فوتبال جوانان اظهار اميدوارى كرد با تلاش كادر فنى شايسته ترين بازيكنان براى حضور در مسابقات قهرمانى آسيا انتخاب شوند. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سايت رسمى فدراسيون فوتبال ايمان عالمى با قدردانى از حمايت فدراسيون فوتبال در برپايى اردوهاى تيم جوانان گفت: شرایط ویژه کرونایى وضعیت سختى را براى برگزارى تمرینات و برپایى اردو‌ها ایجاد کرده با این وجود باید از مجموعه فدراسیون فوتبال، کمیته جوانان، میرشاد ماجدى و همکارانشان کمال تشکر را داشته باشیم. با همه سختى‌ها از اول آذر با رعایت پروتکل‌ها وارد اردو شدیم و تمرینات بسیار خوب و مفیدى داشتیم.

مربى تیم جوانان تصریح کرد: با همکارى کمیته پزشکى و استفاده از امکانات مرکز با وجود محدودیت‌ها خوشبختانه نفرات زیادى وارد اردو شدند، تعدادى از بازیکنان جدید را مورد آزمایش قرار دادیم و دو جلسه صبح و بعد از ظهر تمرینات منظم و بسیار مفیدى داشتیم. دو بازى تدارکاتى بسیار خوب انجام دادیم که آزمون مناسبى براى شناسایى نفرات بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم بسیار خوب و مستعدى شکل گرفته است. بچه‌ها انگیزه زیادى دارند و با دقت و یادگیرى مناسب تلاش مى‌کنند خواسته‌هاى کادرفنى را در زمین اجرا کنند که این مسئله امیدوارکننده است. امیدوارم با تلاش مهابادى و سایر اعضاى کادرفنى بهترین نفرات انتخاب شوند و با یک تیم قدرتمند و شایسته بتوانیم مجوز صعود به جام جهانى جوانان را کسب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما