شناسهٔ خبر: 44313244 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

آرتتا: خوشحالم هواداران‌مان را در ورزشگاه دیدیم

سرمربی آرسنال از حضور تماشاگران محدود در بازی تیمش برابر راپیدوین در لیگ اروپا ابراز خوشحالی کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری ایسنا: سرمربی آرسنال از حضور تماشاگران محدود در بازی تیمش برابر راپیدوین در لیگ اروپا ابراز خوشحالی کرد.

 به نقل از ساکرنت، آرسنال در ادامه دیدارهای هفته پنجم لیگ اروپا توانست ۴ بر یک راپیدوین اتریش را شکست دهد و به مسیر پیروزی برگردد. در این بازی با نظر مساعد دولت انگلیس، ۲ هزار هوادار آرسنال توانستند در ورزشگاه حاضر شوند و بازی تیم‌شان را از نزدیک تماشا کنند.

از زمان ورود ممنوعیت حضور تماشاگرها به دلیل شیوع ویروس کرونا، این اولین‌بار است که هواداران اجازه بازگشت به ورزشگاه خانگی آرسنال را دارند.

مایکل آرتتا بعد از این دیدار گفت:‌ این یک احساس خاص است، من بسیار خوشحالم که طرفداران برگشتند. فکر می‌کنم آن‌ها سهم بزرگی در پیروزی داشتند. فقط ۲ هزار هوادار وجود داشت، اما تصور این بود که تعداد بسیار بیش‌تری حضور دارند. آن‌ها بسیار از تیم حمایت می‌کردند، بسیار تشویق می‌کردند و بچه‌ها گفتند که احساس این حمایت و انرژی برای آن‌ها مهم است. بسیار سپاسگزارم که آمدید و از ما حمایت می‌کنید. بدون هوادار فوتبال یک ورزش کاملاً متفاوت است. بازیکنان تمرکز و احساسات خود را از دست می‌دهند. در پایان ما برای جلب رضایت هواداران بازی می‌کنیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز حضور بیش‌تری از هواداران را در ورزشگاه‌ها ببینیم.

آرسنال در بازی بعدی خود باید در لیگ اروپا برابر تاتنهام به میدان برود که در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و این دیدار می‌تواند از اهمیت بالایی برای هر دو تیم لندنی برخوردار باشد.

نظر شما