شناسهٔ خبر: 44313222 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عالمی: می‌توانیم جواز حضور در جام جهانی را بگیریم/ بهترین نفرات انتخاب خواهند شد

مربى تیم ملى فوتبال جوانان اظهار امیدوارى کرد که با تلاش کادر فنى، شایسته‌ترین بازیکنان براى حضور در مسابقات قهرمانى آسیا انتخاب شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، ایمان عالمى با قدردانى از حمایت فدراسیون فوتبال در برپایى اردوهاى تیم جوانان گفت: شرایط ویژه کرونایى وضعیت سختى را براى برگزارى تمرینات و برپایى اردوها ایجاد کرده با این وجود باید از مجموعه فدراسیون فوتبال، کمیته جوانان، ماجدى و همکارانشان کمال تشکر را داشته باشیم. با همه سختى‌ها از اول آذر با رعایت پروتکل‌ها وارد اردو شدیم و تمرینات بسیار خوب و مفیدى داشتیم.

مربى تیم جوانان اضافه کرد: با همکارى کمیته پزشکى و استفاده از امکانات مرکز ملى با وجود محدودیت‌ها، خوشبختانه نفرات زیادى وارد اردو شدند، تعدادى از بازیکنان جدید را مورد آزمایش قرار دادیم و دو جلسه صبح و بعد از ظهر تمرینات منظم و بسیار مفیدى داشتیم. دو بازى تدارکاتى بسیار خوب انجام دادیم که آزمون مناسبى براى شناسایى نفرات بود.

عالمى همچنین گفت:خوشبختانه تیم بسیار خوب و مستعدى شکل گرفته، بچه ها انگیزه زیادى دارند و با دقت و یادگیرى مناسب تلاش مى‌کنند، خواسته‌هاى کادر فنى را در زمین اجرا کنند که این مسئله امیدوار کننده است. امیدوارم با تلاش مهابادى و سایر اعضاى کادر فنى بهترین نفرات انتخاب شوند و با یک تیم قدرتمند و شایسته، بتوانیم مجوز صعود به جام جهانى جوانان را کسب کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

نظر شما