شناسهٔ خبر: 44312999 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گروه داوری بازی تیم های شهرداری آستارا و مس کرمان مشخص شد

رشت - ایرنا - داوران دیدارهای هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام و گروه داوری بازی شهرداری آستارا و مس کرمان نیز مشخص شد.

صاحب‌خبر -

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان روز جمعه در گفت و گو  با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال ، امید جشمیدی به عنوان داور دیدار حساس تیم های فوتبال شهرداری آستارا و مس کرمان انتخاب شد.

علیرضا وهابی افزود: همچنین سیدیعقوب حجتی و محسن دوستان به عنوان کمک داور جمشیدی را در این دیدار همراهی می کنند، رضا مرادی به عنوان داور چهارم در این بازی حضور خواهد یافت و ایرج امین فر نیز به عنوان ناظر گروه داوری بازی تیم های شهرداری آستارا و مس کرمان انتخاب شد. 

وی ادامه داد: تیم های فوتبال شهرداری آستارا و مس کرمان در هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر روز شنبه آینده ۱۵ آذر ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: به دلیل مرمت و بازسازی ورزشگاه وحدت آستارا ، دیدارهای خانگی تیم فوتبال شهرداری آستارا در رشت و در ورزشگاه سردارجنگل برگزار می شود و به همین دلیل بازی این تیم برابر مس کرمان نیز در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد.  

وی در ادامه با اشاره به بازی های سایر نمایندگان گیلان بیان کرد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور در هفته سوم این مسابقات باید در بابل مازندران رو در روی تیم فوتبال رایکا این شهر قرار گیرد و تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده این استان نیز در یک بازی خارج از خانه باید در اهواز به مصاف تیم فوتبال استقلال خوزستان برود.

تا پایان هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم،  شهرداری آستارا با کسب چهار امتیاز در مکان پنجم، ملوان بندرانزلی با کسب سه امتیاز در مکان هفتم و تیم فوتبال چوکا تالش بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.  

نظر شما