شناسهٔ خبر: 44312693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون استانداری کرمانشاه:

وحدت و یکصدایی در دفاع از "حافظان امنیت" یک ضرورت است

محبوبه علی آقایی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر حفظ وحدت و یکصدایی در قدرشناسی از تلاشهای نیروهای حافظ امنیت در کشور گفت: ایجاد "اختلاف" و "تنش" نقشه شوم دشمن است که لازم است جناح های سیاسی با هوشیاری مانع از تحقق آن شوند.

صاحب‌خبر -

حسین خوش اقبال در سفر به شهرستان قصرشیرین با حضور در جلسه ستاد مدیریت کرونای این شهرستان، از تلاشها و زحمات قرارگاه عملیاتی در اجرای طرح ممنوعیت ها و اجرای طرح «شهید سردار سلیمانی» تقدیر کرد.

 وی با اشاره به خروج برخی شهرستانهای استان از وضعیت قرمز، تاکید کرد: شرایط اگر چه مطلوب شده، اما دلیل بر اتمام کرونا و کافی بودن رعایت پروتکل‌ها نیست و مراقبت ها باید همچنان ادامه داشته باشد.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند شهید فخری زاده تصریح کرد: دست کثیف رژیم صهیونیستی به خون دانشمند شهید ما رنگین است و  مثلث عبری، عربی و غربی به دنبال انتقام گرفتن از ملت ایران به دلیل مقاومت شان بوده است.

 خوش اقبال یادآور شد: متاسفانه می بینیم که در داخل صداهایی بجای حرکت در صف واحد، با زیر سوال بردن زحمات ارزشمند نیروهای حافظ امنیت و آرامش کشور،ارتش، سربازان گمنام امام زمان (عج) وپاسداران همیشه سبزپوش، انگشت در چشمان بیدار جامعه کرده اند.

 وی تصریح کرد: هیچ جمع عاقل و آگاهی در هنگامه نبرد، صف مدافعان خودی را تضعیف نمی کند.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه  تاکید کرد: در برهه کنونی همه باید یک صدا از اقتدار و امنیت آفرینی نیروهای حافظ امنیت در کشور قدردانی کنیم.

 وی حفظ انسجام و وحدت را دیگر ضرورت امروز دانست و گفت: وحدت خنثی کننده نقشه تفرقه افکنانه برای شکست روحیه مقاومت ملت ایران است.

خوش اقبال با تاکید بر مراقبت از انسجام داخلی افزود: خواست دشمن متشنج کردن فضای داخلی با برانگیختن اختلافات و منازعات و انحراف توان کشور از هدف اصلی یعنی استمرار مقاومت و خروج از وضعیت فعلی است.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه اضافه کرد: اقتدار کشور مرهون رشادت های ارتش، پاسداران و نیروی انتظامی است، اما صداهایی در راستای تضعیف آنها است.

وی خاطرنشان کرد: نباید با برخی موضع گیری های جناحی و سیاسی، در دام و ترفند "ایجاد تنش" دشمن در کشور بیفتیم.

انتهای پیام

نظر شما