شناسهٔ خبر: 44312380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۱۰۴۹/ شهید کیکاوس امینیان: جمهوری اسلامی با رهبری امام می‌رود تا جهانی شود

شهید کیکاوس امینیان در وصیت‌نامه خود آورده است: ای مردم برای رهبر بزرگمان دعا کنید که حسین‌وار مى رود تا اسلام را در سراسر جهان بگستراند و جمهورى اسلامى را تداوم بخشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید کیکاوس امینیان:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بى پایان بر حضرت حجت که تمام عاشقان آن حضرت در انتظارش هستند.

من وصیت خود را با درود و سلام بر رهبر عزیز امام خمینى آغاز مى‌کنم و باز هم تکرار مى‌کنم تا خون در رگ ماست خمینى رهبر ماست؛ رهبرى که حسین وار مى رود تا اسلام را در سراسر جهان بگستراند تا شعار نه شرقى نه غربى بلکه تنها جمهورى اسلامى را تداوم بخشد.

مادرم که سلام و درود خدا بر تو باد، باید افتخار کنی که فرزندت را طورى پروراندى که بتواند جان ناچیز خود را در راه اسلام و آفریدگار بدهد، از تو مى خواهم که دعا کنى که خدا این هدیه شما را بپذیرد.

پدرم و برادران و خواهرانم و از شما مى خواهم براى من ناراحت نباشید و خیلى خوشحال باشید چونکه من آگاهانه و با خلوص نیت این راه را پذیرفته‌ام.

به امید غلبه مستضعفین بر مستکبرین جهان ان شاءالله به زودی زود

انتهای پیام/89001/

نظر شما