شناسهٔ خبر: 44312344 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

درخشش خیره‌کننده محرمی در لیگ اروپا

دینامو زاگرب در حضور مدافع ایرانی خود مقابل فاینورد هلند به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -

خبرآنلاین: دینامو زاگرب در حضور مدافع ایرانی خود مقابل فاینورد هلند به پیروزی رسید.

 در یکی از دیدارهای هفته پنجم لیگ اروپا در گروه K، تیم دینامو زاگرب کرواسی که صادق محرمی را مثل سه بازی قبلی خود در این رقابت‌ها جزو نفرات اصلی داشت، از ساعت ۲۱:۲۵ امشب در استادیوم دِ کویپ روتردام مهمان تیم فاینورد هلند بود.

یاران محرمی که تا پایان هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا سه امتیاز بیشتر از فاینورد کسب کرده و صدرنشین بودند، سعی داشتند در مسابقه دیشب هم با حفظ این روند صعودشان را قطعی کنند.

تیم دینامو زاگرب که در چهار بازی قبلی در لیگ اروپا دو مساوی و دو پیروزی داشت، امشب هم توانست به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه دهد و به برتری ۲ بر صفر مقابل فاینورد هلند برسد تا صعودش را قطعی کند.

یاران محرمی با این برد ۱۱ امتیازی شدند تا یک هفته قبل از پایان مرحله گروهی لیگ اروپا و با توجه به فاصله ۴ امتیازی با ولفسبرگر اتریش رده دومی راهی دور حذفی شوند.

صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب کرواسی که در پنج مسابقه اخیرشان حضور ثابت داشته، امشب هم مقابل فاینورد هلند تا پایان در زمین بود و نمایش درخشانی ارائه کرد تا از نگاه سوفا اسکور به‌عنوان دومین بازیکن برتر زمین انتخاب شود.

محرمی در دیدار برابر فاینورد ۵۷ لمس توپ، ۲۸ پاس با دقت ۹۳ درصدی، ۳ پاس بلند صحیح، ۱۰ پیروزی در نبردهایی زمینی، ۴ بار گرفتن خطا و یک دریبل موفق داشت.

نظر شما