شناسهٔ خبر: 44312145 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتقام عجیب مسافر هواپیما از زن مزاحم!

یک مسافر هواپیما که از موهای بلند همسفر خود عصبی بود، به آن‌ها آدامس چسباند و در قهوه فرو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک کلیپ ویدئویی از هواپیمای مسافربری منتشر شد که بسیار خبرساز شد. این کلیپ مربوط به مشکل دو مسافر هواپیما با یکدیگر است. یکی از این مسافران در صندلی جلوی مسافر دیگر نشسته‌است. مسافر جلویی که یک خانوم بود موهای بلندی دارد. وی که از موهای خود به درستی نگهداری نمی‌کرد، آن‌ها را به روی صندلی ریخته بود. این شلختگی به حدی بود این موهای به پشت صندلی و در جلوی مسافر صندلی عقب قرار گرفت. این موضوع باعث ناراحتی وی شد.

بیشتر بخوانید

مسافر ناراضی به این خانم گفت که موهای خود را جمع کند تا او بتواند از مانیتور صندلی خود استفاده بکند. این خانم نسبت به تذکر همسفر خود بی‌تفاوت بود و با خیال راحت مشغول به استراحت شد. این مسافر که از رفتار او سخت عصبانی بود تصمیم گرفت که به نحوی جالب از او انتقام بگیرد. وی ابتدا موهای این فرد بی‌ملاحظه را به هم گره زد. سپس آن را در داخل فنجان قهوه خود فرو کرد. او که دید هنوز نتوانسته انتقام خود را به صورت کامل بگیرد، آدامسی که در دهان داشت را بیرون آورد و به موهای این زن چسباند.

.

در ادامه ویدئوی مربوط به این مسافر هواپیما را مشاهده می‌کنید:

<div id="video-display-embed-code_13023275"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7579804/13023275?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما