شناسهٔ خبر: 44312117 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

حزب‌الله اتهامات بی‌اساس درباره بندر بیروت را پیگیری قضایی می‌کند

حوزه/ ابراهیم الموسوی عضو فراکسیون وفاداری مقاومت در پارلمان لبنان، در خصوص پیگیری قضایی اتهامات بی اساس برخی از اشخاص حقیقی و حقوقی نسبت به حزب الله در ارتباط با انفجار بندر بیروت سخنرانی می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، بعد از انفجار بزرگ بندر بیروت از همان لحظات آغازین بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی و رسانه های داخلی و خارجی لبنان انگشت اتهام خود را به سوی حزب الله لبنان نشانه گرفتند.

در این مدت با وجود روشنگری و اظهارات و ادله و قرائن بسیاری که از سوی مسوولان حزب الله و دبیر کل این حزب سید حسن نصرالله مبنی بر عدم دخالت این حزب در این انفجار همچنان برخی از رسانه ها و اشخاص به دنبال افترا زنی بدون هیچ ادله و دلیلی به حزب الله لبنان بودند.

از این رو بر اساس اعلام روابط عمومی رسانه حزب الله لبنان و به گزارش المنار ،حزب الله لبنان تعقیب قضایی تعدادی از شخصیت ها و سایت های رسانه ای را که همواره به دروغ این حزب را متهم به نقش داشتن در این انفجار نمودند، پیگیری قضایی می کند.

بر اساس این گزارش، صبح جمعه مورخ ۴-۱۲-۲۰۲۰ ساعت ده و نیم ، دکتر ابراهیم الموسوی عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در مقابل کاخ دادگستری بیروت ، در خصوص جنایت ضد بشری "بمب گذاری در بندر بیروت و اتهامات بسیار دیگر نسبت به حزب الله لبنان" و پیگیری قضایی اتهامات بی اساس به این حزب سخنرانی می کند.

نظر شما