شناسهٔ خبر: 44312107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

5 هزار مربی قرآن آموزش و پرورش تعیین تکلیف شوند

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان درباره تعیین تکلیف نشدن وضعیت استخدامی معلمان قران به وزیر آموزش ‌و پرورش تذکر کتبی دادند.

صاحب‌خبر -

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین شهراظهارکرد: نمایندگان درباره تعیین تکلیف نشدن وضعیت استخدامی معلمان قران به وزیر آموزش‌وپرورش تذکر کتبی دادند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ۵ هزار مربی و حافظ قران کریم در سال ۹۱ به‌صورت پیمانی جذب وزارت آموزش‌وپرورش شدند و هنوز وضعیت قطعی استخدامی آن‌ها مشخص نشده است.

وی افزود: این دسته از معلمان با مصاحبه و گزینش جذب شدند، اما با تغییر دولت به این نخبگان دینی بی‌مهری شده است؛ حافظان قرانی به‌جای تشویق و تکریم در تغییر وضعیت استخدامی به‌گونه‌ای با آنان رفتارمی شود که تصور می‌کنند سربار آموزش‌وپرورش هستند.

حاجی‌دلیگانی یادآوری کرد: در سال‌ پایانی دولت دهم، پس از انتشار آگهی استخدام معلم قرآن در آموزش ‌و پرورش، در هر استان، تعدادی از افراد توانمند در عرصه تدریس قرآن شامل قاریان، حافظان و یا افراد باسابقه درزمینهٔ تدریس پس از عبور از دو مرحله مصاحبه عمومی و تخصصی و سنجش و ارزیابی تدریس و فن بیان، جذب وزارت آموزش ‌و پرورش شدند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ج۱۰/

نظر شما