شناسهٔ خبر: 44312000 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

وصیت‌نامه شهید «قاسم ابراهیمی»؛

برای شهادت من نقل‌ پاشی کنید

در وصیت‌نامه شهید «قاسم ابراهیمی» آمده است: پدر و مادرم گريه و زاری نکنيد اگر شهيد شدم بلکه افتخار کنيد که فرزندتان قربانی امام زمان شده و از شما می‌خواهم در شهادت من نقل پاشی کنيد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «قاسم ابراهیمی» فرزند محمد در سال ۵۱ در شهرستان شوط به دنیا آمد و به دلیل علاقه به دروس حوزوی تحصیلات خود را در حوزه ادامه داد.

وی در جریان عملیات کربلای ۵ در منطقه عملیاتی شلمچه در تاریخ پنج اسفند ۶۵ به فیض شهادت نائل شد و پیکر مبارکش در گلزار شهدای روستای شریف‌کندی شهرستان شوط به خاک سپرده شده است.

در وصیت‌نامه این شهید آمده است:

با درود فراوان بر منجی عالم بشريت حضرت مهدی(عج) و امام خمينی و رزمندگان اسلام و لشکر پرتوان، خانواده‌های معظم شهدای اسلام و با آرزوی آزادی اسرای جنگی وصيت‌نامه‌ی خود را آغاز می‌کنم.

اما خدای مهربان گناهان بسيار دارم چطور و با چه رويی آغاز کنم و چطور بنويسم و از خدای رحمان می‌خواهم که گناهانمان را ببخشد و به کدام درب بروم که مثل تو باشد.

خدايا گناهانم بسیار است اما کرمت زیادتر است، يا غفار و يا رحيم، خدايا برايم شهادت نصيب کن، خدای من دلم خون است خدايا شهادت را نصيبم بگردان.

پدر و مادرم گريه و زاری نکنيد اگر شهيد شدم بلکه افتخار کنيد که فرزندتان قربانی امام زمان شده است و از شما می‌خواهم در شهادت من نقل پاشی کنيد.

واجبات اسلام را ترک نکنيد و راه اسلام را ادامه دهيد، نگذاريد اسلحه من و ساير شهدا چون ابوالقاسم‌ها و حقير، مددی‌ها و طلاب‌های شهيد و برادرم عسگر و شهدای ديگر اسلام بر زمين بيفتد.

انتهای پیام/

نظر شما