شناسهٔ خبر: 44311330 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

چرا ارسلان کاظمی به تیم ملی بسکتبال دعوت نمی‌شود؟/ قدر تک‌ستاره‌هایمان را بدانیم

در حال حاضر تیم ملی بسکتبال در نبود حدادی و نیکخواه بهرامی در شرایطی قرار دارد که بدون ستاره است و باید در چنین وضعی قدر تک ستاره‌هایمان را بیشتر بدانیم. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره دوم رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا که در دوحه قطر برگزار شد، رودرروی تیم های عربستان سعودی و سوریه قرار گرفت و در پایان این دور، برابر عربستان به پیروزی رسید اما در دیدار دوم برابر سوریه متحمل شکستی تلخ شد.

هرچند بسیاری از بسکتبال‌دوستان از باخت تیم ملی برابر سوریه به عنوان بحران یاد می‌کنند و این شکست را تا حدودی بی اعتباری برای بسکتبال ایران می‌دانند، اما باید یادآور شد تیم ملی سوریه بر خلاف تصور‌ات تیم نسبتا قدرتمندی است و نباید از نظر فنی کیفیت این تیم را زیر سوال بود، اما باید اینگونه شکست‌ها را آن هم در فرصت چند ماهه باقیمانده تا المپیک جدی گرفت.

تیم ملی در این پنجره از رقابت‌های انتخابی حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی را به همراه چند بازیکن دیگر از جمله رسول مظفری در اختیار نداشت، اما عدم دعوت از بازیکنی همچون ارسلان کاظمی به تیم ملی که قابلیت‌های فنی و تجربه بالایش بر هیچ کس پوشیده نیست جای تعجب دارد و معلوم نیست دلیل اصلی عدم دعوت از کاظمی به تیم ملی چیست؟

در حال حاضر تیم ملی بسکتبال در نبود حدادی و نیکخواه بهرامی در شرایطی قرار دارد که بدون ستاره است و باید در چنین شرایطی قدر تک‌ستاره‌هایمان را بیشتر بدانیم چرا که موضوع حضور ستاره‌ها و استفاده از تجربیاتشان در زمین آن هم در لحظات حساس و پر فشار بازی‌های المپیک می‌تواند بیشتر به دردمان بخورد.

ارسلان کاظمی مدت‌هاست از تیم ملی بسکتبال کنار گذاشته شده و اگر وی در گذشته اشتباهی انجام داده است در این مدت تاوان آن را پس داده است. در این بین فدراسیون بسکتبال باید نقش میانجی را بازی کند و اجازه ندهد بازیکنی همچون کاظمی به دلیل برخی حواشی در گذشته از تیم ملی دور بماند.

انتهای پیام/

نظر شما