شناسهٔ خبر: 44311302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رد رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی در بندرترکمن و چند خبر از گلستان

گرگان - ایرنا - رد رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی توسط پلیس بندرترکمن، وقوع سانحه رانندگی با هفت مصدوم در گالیکش و تداوم ناپایداری هوا در استان از مهمترین خبرهای کوتاه روز پنجشنبه گلستان است.

صاحب‌خبر -

جانشین فرمانده انتظامی گلستان از رد پیشنهاد رشوه مامور نیروی انتظامی شهرستان بندرترکمن از یک متهم خبر داد و گفت: فردی که در زمینه خرید و فروش غیرمجاز پرندگان کمیاب فعالیت می کرد پس از دستگیری در مخفیگاهش برای فرار از مجازات پیشنهاد رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی داد که مامور وظیفه‌شناس با رد کردن این مبلغ، مراتب را صورتجلسه و متهم را تحویل مراجع قضایی داد.

**

برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری پراید در حوالی شهرستان گالیکش در شرق گلستان باعث مصدوم شدن هفت سرنشین این خودروها شد.

**

اداره‌کل هواشناسی گلستان از احتمال بارش برف و باران در استان خبر داد و اعلام کرد: از روز جمعه گلستان شاهد بارش پراکنده باران در مناطق دشت و کوهپایه و برف در ارتفاعات است که بروز پدیده مه، کاهش دما و وزش باد از دیگر نتایج فعالیت‌ سامانه سرد روزهای اخیر به شمار می رود.

**

فرماندار گرگان با اشاره به پلمب ۶ واحد صنفی در این شهرستان با توجه به تشدید نظارت‌ بر اصناف در راستای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی گفت: این واحدها به دلیل تخلف در پذیرش مشتری و رعایت نکردن بخشنامه‌ ستاد ملی کرونا پلمب شدند.

**

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: امسال بیش از ۲۳۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در استان شناسایی شد.

**

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از برگزاری بیش از ۵۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در استان خبر داد.

نظر شما