شناسهٔ خبر: 44311252 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

ظاهرا ارتقای پلی‌استیشن ۵ بازی Call of Duty: Modern Warfare در دست توسعه است

آرش بوالحسنی

صاحب‌خبر -

به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ بازی Call of Duty: Modern Warfare در دست توسعه است و احتمالا قرار است ویژگی‌هایی مانند Ray-Tracing و نرخ فریم بالاتر را به بازی اضافه کند.

با وجود اینکه بازی Call of Duty: Black Ops Cold War به تازگی منتشر شده است، بسیاری از هواداران هنوز هم Call of Duty: Modern Warfare را ترجیح می‌دهند و مشغول تجربه‌ی آن هستند. با اینکه این بازی برروی اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ از طریق Backwards Compatibility قابل بازی است، هنوز هیچ خبری از یک ارتقای نسل بعدی کامل نشده است و برروی آن کنسول‌ها در واقع شما نسخه‌ی اکس‌باکس وان اکس و پلی‌استیشن ۴ پرو را تجربه می‌کنید.

به تازگی کاربر Okami در توییتر که افشاکننده‌ی قابل اطمینانی است، تصویری را منتشر کرده است که خبر از وجود نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ این بازی می‌دهند. در واقع این تصویر، داشبورد کنسول و بازی Call of Duty: Modern Warfare را نشان می‌دهد که در آن شاهد گزینه‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ هستیم. دقیقا معلوم نیست که منظور از نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ چیست، اما Black Ops Cold War نسبت به نسل قبل، برروی پلی‌استیشن ۴ دارای Ray-Tracing یا حالت ۱۲۰ فریم بر ثانیه بود و به نظر این ویژگی‌ها برای Call of Duty: Modern Warfare هم منطقی هستند.

تصویر منتشر شده توسط Okami

البته پیش از این که در مورد نسخه‌ی نسل بعدی بازی Call of Duty: Modern Warfare هیجان‌زده شوید، باید گفت که احتمال تقلبی بودن این تصویر وجود دارد. برای این کار باید منتظر اعلام رسمی اکتیویژن (Activision) بمانید. در حال حاضر تمرکز این ناشر برروی Black Ops Cold War و ادغام آن با بتل رویال رایگان یعنی Warzone است، اما Call of Duty: Modern Warfare هنوز هم تعداد بازی‌بازان بالایی دارد. گفته شده است که فصل ششم، آخرین فصل این بازی نخواهد بود و پس از آن هم شاهد عرضه‌ی محتوای جدید برای Call of Duty: Modern Warfare خواهیم بود. اما معلوم نیست که آیا منظور از محتوا، نقشه‌های جدید باشد یا چیزی دیگر.

بازی Call of Duty: Modern Warfare هم اکنون برروی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی موجود است.

نظر شما