شناسهٔ خبر: 44311174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

بررسی یک حاشیه در انتخابات میان دوره گچساران و باشت:

حواشی های "من هم یک تاجگردونی ام" در کهگیلویه و بویراحمد

در رسانه های کهگیلویه و بویراحمد از افردای برای تصاحب کرسی بهارستان یاد می شود که در حال تکاپوی فراوانی هستند تا بتوانند ذهنیت های مختلف را برای جایگزینی غلامرضا تاجگردون قانع کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس کنار رفتن غلامرضا تاجگردون از سپهر سیاسی و انتخاباتی گچساران و باشت فرصت را برای حضور برخی مدعیان دیگر فراهم آورده است که این موضوع تاکنون با حواشی زیادی همراه بوده است.

در این بین دو مدعی در صحنه که هر دو در اردوگاه تاجگردون بوده اند بیشتر از همه این روزها سر و صدا به پا کرده اند.
 
البته ناگفته نماند هر کدام از این افراد نقاط ضعف و قوتی دارند که در نوع خود قابل توجه است.
دو فردیکه این روزها در نشانه رسانه های مختلف استان قرار دارند در حال تکاپوی فراوانی هستند تا بتوانند ذهنیت های مختلف را برای جایگزینی غلامرضا تاجگردون قانع کنند.
 
ساسان تاجگردون که همه دیگر میدانند محافل خانه نشینی را شروع کرده است یکی از این افراد مدعی است که البته سالهای بسیاری است در عرصه سیاسی گچساران و باشت دیگر نقشی ندارد و مردم آشنایی کافی را با وی ندارند.
 
 
 
 
گفته میشود سیاسیون گچساران و باشت تاکنون روی خوشی به وی نشان نداده اند و هرچند که وی با ارتباطات غلامرضا تاجگردون در سطح شهرستان در حال ایجاد جای پا برای خود است اما موفقیتی در این حوزه تا کنون کسب نکرده است.
 
عمده تلاش ساسان تاجگردون در برهه زمانی کنونی همراهی لیدرهای مختلف با وی است که در برخی موارد تا کنون ناکام مانده است.
هرچند مجلس اصولگرا در صورت قبولی وی شعاع نفوذی برایش باز نخواهند گذاشت و عملا به حاشیه میرود.
 
در سوی دیگر این پیکار، رحیمی فرماندار سابق قرار دارد که از تجربه بالای سیاسی در حوزه گچساران و باشت برخوردار است، رحیمی که از تجربه خوبی در این حوزه در عرصه مدیریتی برخوردار است برخی نگاه ها را این روزها به خود بیشتر جلب کرده است.
 
 
رحیمی که همه وی را به صراحت می شناسند در مقابل ساسان تاجگردون به شکل علنی سینه سپر کرده است و با شجاعت تمام عرصه را در میدان برای خودش باز گذاشته است.
 
برخی لایه های مردمی معتقدند اگر حمایت غلامرضا تاجگردون از وی بعمل آید میتواند شانس پیروی در مقابل سید قدرت حسینی دیگر کاندیدای این شهرستانها داشته باشد.
 
در این بین تاجگردون در صورت عدم حمایت از رحیمی دیگر از حمایت طیف رحیمی در انتخابات بی بهره می ماند و عملا متهم به انتخاب فامیل به جای دوست می شود.
 
باید دید سرانجام این داستان به کجا ختم میشود و آیا قرار است گچساران و باشت بدور از جنجال سیاسی روی خوش ببیند یا خیر؟
 
انتهای پیام/

نظر شما