شناسهٔ خبر: 44310929 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برای سیزدهمین قهرمانی لیگ ازبکستان؛

جشن بزرگ پاختاکوری‌ها در اوج اپیدمی کرونا! (عکس)

سی‌امین فصل رقابت‌های لیگ فوتبال ازبکستان به پایان رسید و تیم پاختاکور توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که بیشتر لیگ‌های فوتبال در سطح جهان در هفته‌های آغازین شروع کار خود هستند، فصل 2020 لیگ فوتبال ازبکستان که سی‌امین دوره این تورنمنت بود، با قهرمانی تیم پاختاکور امروز رسید و پاختاکوری‌ها توانستند برای 13مین بار طعم قهرمانی را بچشند. البته آن‌ها چند هفته جشن قهرمانی خود را به پا کرده بودند و امروز در آخرین بازی فصل، با حساب 2 بر 0 مقابل آندیجان به پیروزی رسیدند و سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردند.

 

پاختاکوری‌ها چهار هفته قبل توانسته بودند قهرمانی خود را با اختلاف امتیاز بالا نسبت به تیم نسف قارشی قطعی کنند و 76 گل زده، رکوردی ویژه را به نام خود در فصل جاری لیگ ازبکستان ثبت کردند؛ حالا با پایان لیگ فوتبال ازبکستان، قرار است جام حذفی این کشور دنبال شود و تیم پاختاکور نیز هفته آینده باید در مرحله یک شانزدهم نهایی این تورنمنت به میدان برود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اتفاق عجیب در جشن قهرمانی که چند هفته قبل از سوی باشگاه پاختاکور صورت گرفته بود، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روزهای اوج اپیدمی کرونا بود که کاملا در تصویر منتشره از سوی این باشگاه مشهود است و بازیکنان در کنار خانواده خود به جشن و پایکوبی سیزدهمین قهرمانی تاریخ پاختاکور به عنوان پرافتخارترین لیگ فوتبال ازبکستان پرداختند.

برچسب‌ها:

نظر شما