شناسهٔ خبر: 44310915 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

لحظه نفس گیر انتقال مرد ۳۰۰ کیلویی به بیمارستان + فیلم

حوادث رکنا: روز سه شنبه، امدادگران مردی را که حدود ۳۰۰ کیلوگرم وزن داشت از خانه خود در شهر پرپیگنان در جنوب غربی فرانسه، جایی که سال‌ها در آنجا بود، بالاخره بیرون آوردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا ،به گفته خبرنگاران حاضر در صحنه، پس از یک عملیات بسیار حساس که نیاز به ساعت‌ها آمادگی داشت، حدود پنجاه نفر برای بیرون آوردن او وارد عمل شدند.

آلن پاناپیر ۵۳ ساله فرانسوی در یک خانه‌ دو طبقه در محله‌ای باریک در مرکز شهر زندگی می‌کرد. به گفته مقامات محلی در شرق پیرنه، این مرد که ماه‌ها در خانه‌‌ای قدیمی زندگی می‌کرد، از نظر ایمنی شرایط خوبی نداشته برای همین جا به جایی صورت گرفت. حدود پنجاه نفر از جمله پلیس، آتش نشان و تیم‌های پزشکی برای این عملیات وارد عمل شدند تا سعی کنند این مرد را از خانه‌اش بیرون ببرند.

آن‌ها به دلیل عدم توانایی مرد در عبور از در اتاق، پانابیر را نمی‌توانستند از پله‌ها خارج کنند برای همین آن را از پنجره خارج کردند. مقامات توضیح دادند که آن‌ها برای جلوگیری از هر گونه خطر، از همسایگان خواسته‌اند که در حین انجام عملیات به طور موقت خانه‌های خود را ترک کنند. به گفته آنتوان آوینیون، رئیس بخش غدد درون ریز، دیابت و تغذیه، این مرد سنگین وزن قبل از اینکه در هفته‌های آینده به مرکز توانبخشی نقل مکان کند، در ابتدا به بیمارستانی در مون پلیه، در جنوب فرانسه منتقل می‌شود تا “ارزیابی جامع” از سلامتی خود انجام دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 2

نظر شما