شناسهٔ خبر: 44310814 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعلام تازه‌ترین محدودیت‌های کرونایی در هرمزگان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان گفت: شهرستان‌های بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌های هرمزگان در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید ناجی امشب اعلام کرد: شهرستان‌های بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌های هرمزگان در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند.

وی افزود: از روز شنبه ادارات عمومی در شهرستان های نارنجی شامل بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک با حضور ۵۰ درصد کارکنان و در دیگر شهرستان‌های استان که در وضعیت زرد هستند با حضور دو سوم کارکنان فعالیت می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان عنوان داشت: مشاغل سطح سه و چهار در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی شامل بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک از روز شنبه تعطیل خواهند بود و در سایر شهرستان‌ها که در وضعیت زرد قرار دارند، فقط مشاغل سطح چهار تعطیل است.

به گفته ناجی، ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی، به سه شهرستان بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک و همچنین ورود خودروهای شخصیِ پلاک بومیِ این شهرستان‌ها به سایر شهرها ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی و بالای 200 هزار نفر جمعیت استمرار دارد و شهرستان بندرعباس مشمول این مصوبه خواهد بود.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

نظر شما