شناسهٔ خبر: 44310667 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توضیحات ملکی درباره آتش سوزی امشب در شهرک رازی

ملکی توضیحاتی درباره آتش سوزی در یکی از واحدهای مسکونی واقع در شهرک رازی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۹:۳۸ امشب یک حادثه آتش سوزی مختصر در منزل مسکونی واقع در میدان شهید بروجردی خیابان پروین اعتصامی شهرک رازی رخ داد که آتش نشان‌ها در مدت ۳ دقیقه به محل حادثه می‌رسند.

وی بیان کرد: در طبقه دوم، پدر خانواده در داخل حمام با استفاده از ظرف بنزین مشغول شست‌وشوی اجاقی بوده که به دلیل انتشار بخارات بنزین، آتش سوزی رخ می‌دهد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: پدر خانواده از ناحیه صورت دچار آسیب دیدگی شده، و پسر خانواده هم که قصد خارج کردن پدر را داشته، دچار سوختگی مختصری شده بود.

ملکی گفت: آتش سوزی گسترده نبود اما متاسفانه افراد گاهی اوقات برای تمیز کردن برخی وسایل از بنزین استفاده می‌کنند و برای از بین بردن بوی آن هم درب را می‌بندند که با تنفس این گاز داخل ریه‌ها می‌رود و آسیب‌هایی را به همراه خود دارد.

وی افزود: اگر آتش سوزی و انفجار هم رخ دهد  در موارد شدید آن گاز موجب سوختگی داخلی می‌شود و روند درمان را سخت می‌کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران یادآور شد: به هیچ عنوان از این مواد برای نظافت در داخل خانه و محیط‌های بسته استفاده نکنید، این اشتباهات در برخی مشاغل همچون کفاشی‌ها رخ می‌دهد که موجب آتش سوزی می‌شود.

ملکی تاکید کرد: اگر می‌خواهید  از این وسایل استفاده کنید حتما این کار را در فضای باز انجام دهید اما این کار از اساس مورد تایید نیست.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما