شناسهٔ خبر: 44310244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهادت فخری‌زاده نشانه ذلت مخالفان نظام است

یزد - ایرنا - رییس سازمان بسیج اصناف استان یزد گفت: شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان دکتر محسن فخری‌زاده از سوی عوامل استکبارجهانی نشانه ذلت مخالفان نظام جمهوری اسلامی است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد اسلامی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ترور ناجوانمردانه نشان از ناکامی و ذلت دشمنان در تداوم تحریم‌ها و تهدیدها و فشار حداکثری علیه انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: شهادت فخری‌زاده نه تنها هیچ خللی در اراده نظام و فرهیختگان جامعه اسلامی در توسعه علمی و هسته‌ای کشور بر اساس مقررات اسلامی ندارد بلکه موجب شتاب بخشیدن به آن در آینده می‌شود.  

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت حدود ۷۳ هزار واحد صنفی دارد که در مجموع  تاکنون ۳۲۰ هزار نفر از اقشار مختلف در بسیج سازماندهی شده اند.

در هر واحد صنفی به طور متوسط ۲.۵ نفر فعالیت دارند.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه ۹۹ با کمین در مسیر خودروی حامل شهید دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار شهید مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل ایشان مورد حمله واقع و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، این دانشمند برجسته به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

نظر شما