شناسهٔ خبر: 44309432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ام البنین(س) از کادر درمان تقدیر کردند

بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ام البنین(س)حوزه بسیج ۲۲۰ حضرت هاجر(س)، در جهت بیش از 8سال ویزیت رایگان بیماران کم برخوردار، از پزشک خیر و جهادگر ایرج کاریزی در محله اوقافیا منطقه رجائی شهر دیدار و تقدیر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر ایرج کاریزی متخصص داخلی در حاشیه این دیدار با بیان اینکه این روزها تجلی واقعی مفهوم سوگندی است که با جان و دل در گذشته یاد کرده است، اظهار داشت: من خودم را نسبت به حفظ قداست حرفه پزشکی متعهد می‌ کنم و هر کس مسئولیتی پذیرفت باید تمام و کمال خودش را وقف مسئولیتش کند.

وی افزود: یک پزشک علاوه بر اینکه درمانگر است، می‌تواند با اخلاق خوب حافظ اسرار بیماران نیازمند باشد و به صورت حرفه‌ای از علمی که دارد، برای درمان بیماران مناطق محروم استفاده کند.

دکتر کاریزی افزود: کرونا، نگاه مادی بودن حرفه پزشکی را تغییر داد، در این روزهای کرونایی اهمیت پزشکی و کادر پزشکی بیشتر برای جامعه مشخص شد تا پیش از این بیماری بیشتر افراد جامعه تصور می‌کردند؛ پزشک به خاطر پول کار می‌کند، ولی کرونا این تعبیرها و مفاهم را تغییر داد.

وی گفت: بیماران کم برخوردار توسط پایگاه مقاومت بسیج حضرت ام البنین (س) معرفی می شوند، عموماً به ‌طور میانگین روزانه حدود 3 مراجعه‌کننده با ویزیت رایگان را معالجعه و معاینه می کنم، البته برخی روزها نیز این تعداد بیشتر یا کمتر می شود.

پزشک بسیجی دکتر کاریزی در پایان خاطر نشان کرد: خوشحالم که می‌توانم فی‌سبیل‌الله قدمی در راه خدمت به هم ‌وطنانم بردارم، زیرا یقین دارم خداوند هزاران برابر آن ‌را در زمان و مکانی دیگر به من بازمی‌گرداند، به اعتقاد بنده دستگیری از نیازمندان یک هنر است.

نظر شما