شناسهٔ خبر: 44309094 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دستور برونو فرناندز به سولسشر: تعویض کن!

هافبک منچستریونایتد در اواسط بازی در نیمه دوم، از سرمربی تیمش خواست تا تغییری در ترکیب تیمش ایجاد کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، منچستر در حالی دیشب با نتیجه سه بر یک مقابل پاریس سن ژرمن شکست خورد که در اواسط نیمه دوم اتفاق عجیبی رخ داد و آن، دستور برونو فرناندز هافبک اسپانیایی شیاطین به سولسشر بود که از سرمربی تیمش درخواست انجام تعویض را داشت.


پس از شکست منچستر در دیدار دیشب، بسیاری از هواداران این تیم، اوله گونار سولسشر سرمربی شیاطین سرخ را به دلیل عدم تعویض به موقع در طول بازی مقابل پاریس، سرزنش کردند. آنها معتقد بودند که سرمربی تیمشان باید فرد را پس از ضربه ای که به صورت پاردس وارد کرد، تعویض می کرد.


با وجود اینکه فرد برزیلی با خوش شانسی از دریافت کارت قرمز نجات پیدا کرده بود، اما سولسشر از تعویض این بازیکن امتناع کرد تا او پس از انجام یک تکل بر روی پای آندر هررا، با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شود.


دقایقی پس از اخراج فرد و در حالیکه بازیکنان منچستر هنوز در شوک از دست دادن یکی از هم تیمی های خود بودند و سردرگم بازی می کردند، پاریسی ها با خیالی راحت در زمین منچستر شروع به پاسکاری می کردند که همین مسئله باعث اعتراض برونو فرناندز به سرمربی تیمش شد.

 

 

 


رسانه های انگلیسی نوشته اند که فرناندز در دقیقه 72 در میانه میدان بر سر مربی خود فریاد کشیده و با علامت دستان خودش، به نوعی سیگنال درخواست تغییر در ترکیب تیمش را داشته است.


درست 2 دقیقه بعد از این درخواست فرناندز بود که سولسشر دست به تغییراتی در ترکیب تیمش زد. او ابتدا پل پوگبا را در دقیقه 74 به جای مارکوس رشفورد به میدان فرستاد. سپس میسون گرینوود و دانی فن دبیک نیز در دقیقه 79 به میدان آمدند اما کاری از پیش نبردند و نیمار در دقیقه 91 با زدن گل دوم خودش و گل سوم پاریس، تیر خلاص را بر پیکر شاگردان سولسشر وارد کرد.


عملکرد سولسشر در این بازی باعث انتقاد هواداران این تیم از سرمربی تیمشان شد. در زیر تعدادی از توئیت های هواداران شیاطین سرخ را مرور می کنیم:
* بله ما فرصت های زیادی را هدر دادیم، اما من امروز از اوله گونار سولسشر ناامید شده ام او عملاً 5 تعویض داشت که می توانست از پوگبا، ماتیچ و فن دبیک که روی نیمکت قرار گرفتند، استفاده کند و وقتی فرد خوش شانس بود که نیمه اول را به اتمام برساند، اجازه بازی دادن به او تا دقیقه 70 ریسک بود. تصمیم بسیار بسیار ضعیف.

 

 

 

* دوست دارم زمانی از خواب بیدار شدم، خبر "قرارداد اوله گونار سولسشر با منچستر یونایتد به صورت فوری فسخ شده است" را بشنوم. این یک مدیریت ضعیف است که فرد در بازی می ماند وقتی که خیلی واضح مشخص است او باید کارت قرمز می گرفت.

 

 

* سولسشر هیچ تاکتیک خاصی ندارد. متاسفم که باید بگویم اوله گونار باید باشگاه را ترک کند. برای آینده باشگاه، او باید برود. مارسیال هم مقصر است اما تاکتیک های بی فایده سولسشر و تعویض های او، بیشتر مقصرند.

 

 

* سولسشر فرد را از زمین بیرون نمی آورد و به او اجازه می دهد عصبانی شود. شما می توانید 5 تعویض انجام دهید و او فقط به اندازه 170 میلیون یورو هافبک میانی بر روی نیمکت داشت.

 

نظر شما