شناسهٔ خبر: 44309088 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس کمیته فنی فدراسیون کبدی:

۶ اردوی دیگر برای تیم ملی کبدی برگزار خواهیم کرد

شکری، رئیس کمیته فنی فدراسیون کبدی در خصوص برگزاری اردو‌های تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

ناصر شکری، رئیس کمیته فنی فدراسیون کبدی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با آخرین وضعیت اردوی تیم‌های ملی کبدی ساحلی آقایان و بانوان کشورمان اظهار کرد: تا کنون ۴ اردوی تدارکاتی برای آماده سازی بازیکنان تیم ملی برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های آسیایی ساحلی در سانیای کشور چین برگزار شده است.

او ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، اردو‌های آماده سازی ما در ۲ بخش ۲۰ نفره برگزار شد. در پایان این اردوی‌ها یک مسابقه انتخابی درون اردویی برگزار شده است و از جمع ۴۰ نفره بازیکنان، ۲۰ نفر از آقایان و ۱۹ نفر از بانوان به اردوی بعدی دعوت شده‌اند.

شکری در خصوص اردوی بعدی تیم‌های ملی بیان کرد: اردوی بعدی بانوان کشورمان در اهواز و آقایان در بندرعباس برگزار خواهد شد. اردوی بانوان از فردا و اردوی آقایان از شنبه آغاز خواهند شد. مدت این اردو‌ها بین ۱۲ تا ۱۵ روز است.

او ادامه داد: پس از پایان این اردو‌ها، نام چند بازیکن دیگر از تیم ملی خط می‌خورد و پس از استراحت یک هفته ای، اردوی جدید آغاز می‌شود.

رئیس کمیته فنی فدراسیون کبدی درباره محل اردو‌های بعدی تیم ملی کبدی گفت: با تفاهم نامه‌ای که اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی با شرکت فولاد امضاء کرده است، ۲ یا ۳ اردوی دیگر در بندرعباس برگزار خواهد شد.

او افزود: به دلیل شبیه سازی شرایط اردوی تدارکاتی تیم ملی با محل برگزاری رقابت ها، در جزیره‌های کیش و قشم هم اردو برگزار می‌کنیم.

تست کرونا شرط ورود به اردوی تیم ملی است

شکری در رابطه با گرفتن تست کرونا از ملی پوشان اظهار کرد: اولین شرط حضور در اردوی تیم ملی، نتیجه منفی تست کرونا است. در اردوی قبلی نتیجه تست ۳ بازیکن از آقایان و ۳ کبدی کار بانوان مثبت شد و اردوی تیم ملی را از دست دادند.

او ادامه داد: برای این اردو هم از بازیکنان خواسته شده تا تست PCR بدهند و نتیجه آن را برای فدراسیون ارسال کنند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما