شناسهٔ خبر: 44308881 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دادگاه حکمیت ورزش رسیدگی «فوری» را به شکایت النصر از پرسپولیس، رد کرد

تهران- ایرنا- بدنبال محالفت باشگاه پرسپولیس با رسیدگی فوری به پرونده شکایت باشگاه النصر عربستانو اعلام این موضوع به دادگاه حکمیت ورزش (کاس)، رسیدگی به این پرونده براساس اعلام کاس از فوریت خارج و به طور عادی پیگیری خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس با قهرمانی در منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا، فینالیست این مسابقات شده است و باید روز ۲۹ آذر به مصاف قهرمان منطقه غرب برود.

سرخپوشان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات، النصر عربستان را شکست دادند. النصر بلافاصله پس از شکست مقابل پرسپولیس، پرونده شکایت از این تیم را در کنفدراسیون آسیا مطرح کرد.

ادعای این باشگاه عربستانی این بود که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس با حکم فیفا بسته شده و این تیم اجازه نداشت از بازیکنان جدیدش استفاده کند. شکایت النصر در ۲ مرحله در کمیته انضباطی و کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا رد شد تا این باشگاه شکایت جدید خود را به دادگاه عالی ورزش ببرد.

امروز برخی رسانه‌ها خبر دادند که دادگاه عالی ورزش از کنفدراسیون آسیا خواسته که زمان برگزاری فینال لیگ قهرمانان را به تعویق بیندازد تا رای پرونده اعلام شود.

پس از آن که وکلای باشگاه النصر عربستان در پرونده شکایت از کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین باشگاه پرسپولیس، درخواست رسیدگی فوری را به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) ارائه کردند، تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس این موضوع را نپذیرفت و مخالفت خود را با رسیدگی فوری پرونده اعلام کرد.

به همین دلیل، دیوان داوری ورزش (CAS) با ارسال نامه دیگری، با تائید مخالفت پرسپولیس، رسیدگی به پرونده به صورت فوری را رد کرد و قرار است این شکایت به صورت عادی پیگیری شود.

فینال لیگ قهرمانان در تاریخ ۲۹ آذرماه سال جاری در دوحه پایتخت قطر برگزار خواهد شد.

نظر شما