شناسهٔ خبر: 44308371 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

قدردانی آیت الله مصباح یزدی از دعای خیر مردم + فیلم

آیت الله مصباح یزدی از همه کسانی که با دعاها و توسلات خود برای سلامتی وی دست به دعا برداشتند، تشکر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی مصباح یزدی فرزند آیت الله مصباح یزدی پیرامون وضعیت جسمانی ایشان توضیحاتی ارائه کرد و گفت: امروز صبح خدمت آیت الله مصباح در منزل رسیدم و به ایشان گزارشی از محبت ها، توسلات و دعاهایی که مؤمنان، دوست داران و ولایتمداران در این مدت انجام دادند، ارائه کردم.

وی ادامه داد: آیت الله مصباح یزدی ضمن تشکر از همه اقشاری که در داخل و خارج کشور اظهار محبت کرده، پیام داده و احوال پرسی کردند و با همان نگاه الهی و توحیدی، همه این موارد را از نعمت های بزرگ الهی برشمردند و به ما سفارش کردند قدردان این نعمات الهی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح یزدی خاطرنشان کرد: روند درمان آیت الله مصباح یزدی به طور معمول در منزل در جریان است و در همین جا باید از همه پزشکان و متخصصان جدید و سنتی که در طول این مدت اقدامات لازم را انجام دادند، تشکر کنم.

فرزند آیت الله مصباح یزدی تأکید کرد: مشکل حاد جدیدی الحمدلله برای آیت الله مصباح یزدی پیش نیامده، اما همچنان نیاز به ادامه روند مداوا و درمان پزشکی احساس می شود.

<div id="video-display-embed-code_347631" ><script type="text/JavaScript" src="rasanews.ir/fa/news/play/embed/669758/347631?width=600&height=400"></script></div>

وی با بیان اینکه دوستان به شایعاتی که این روزها از سوی جریانات مختلف در فضای مجازی پخش می شود و در جامعه ایجاد نگرانی می کند، توجه نکنند، تصریح کرد: عزیزان اخبار مرتبط با آیت الله مصباح یزدی را صرفاً از پایگاه اطلاع رسانی آثار ایشان در اینترنت و کانال های فضای مجازی دنبال کنند و به شایعات و اخبار دیگر توجه نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح یزدی خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند متعال هر چه زودتر دعاهای مؤمنان را در حق همه بیماران به ویژه آیت الله مصباح یزدی مستجاب بفرماید و به زودی خبرهای خوبی را بشنویم؛ همه این اقدامات متوقف بر اراده الهی است، بنابراین همچنان به دعاها و توسلات عزیزان و دوستداران و مؤمنان محتاج هستیم.

وی در پایان گفت: از همه دوستداران و عزیزانی که با دعاها و توسلاتشان ما را همراهی کرده اند، تشکر می کنم./841/پ202/ب1

نظر شما