شناسهٔ خبر: 44308311 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

از هفدهم آذرماه ۹۹؛

فیلم‌سینمایی «ناگهان درخت» آنلاین اکران می‌شود

تهران- ایرنا - فیلم سینمایی «ناگهان درخت» با بازی پیمان معادی و کارگردانی صفی‌الدین یزدانیان از روز دوشنبه ۱۷ آذر به‌صورت آنلاین اکران می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، فیلم سینمایی ناگهان درخت به نویسندگی و کارگردانی صفی یزدانیان و تهیه کنندگی پیمان معادی از روز دوشنبه ۱۷ آذرماه به صورت آنلاین در پلتفرم های ‎فیلیمو و ‎نماوا اکران آنلاین می‌شود.

پیمان معادی، مهناز افشار، زهره عباسی، شقایق دهقان، مهراب قاسم‌خانی، سیامک صفری و پانته‌آ پناهی‌ها از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم ناگهان درخت دومین فیلم صفی یزدانیان، منتقد سابق و فیلم‌ساز کنونی سینمای ایران است؛ در فیلم شاهد روایت خاطرات تلخ و شیرین نقش اول فیلم هستیم که لزوما جذابیت خاصی هم ندارد، اما به طرز هنرمندانه‌ای روایت می‌شود و این روایت‌گری متفاوت و پر ریسک، مهم ترین شاخصه فیلم صفی یزدانیان است.

فیلم دوره های مختلف زندگی نقش اول (فرهاد) با بازی پیمان معادی را از کودکی تا پس از ازدواج و بچه‌دارشدن به تصویر می‌کشد و لحظات سخت و رنج‌آور زندگی او را که مربوط به جدایی از همسرش است با تصویربرداری زیبا و موسیقی فراموش نشدنی به نمایش می‌گذارد.

ناگهان درخت که در سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر در سال ۱۳۹۷ روی پرده رفته بود، سال گذشته در افتتاحیه جشنواره جهانی فیلم پارسی استرالیا هم اکران شد.

به گزارش ایرنا، باشیوع کرونا از اواخر سال ۲۰۱۹ در جهان و اسفند ماه ۱۳۹۸ در ایران بسیاری از رویدادهای فرهنگی، هنری و ورزشی متوقف و یا به دوران پساکرونا موکول شده است؛ بسیاری از اماکن عمومی فرهنگی مانند سینماها، سالن‌های تئاتر و نمایش و گالری‌ها بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی یا فعالیت خود را متوقف و یا با پذیرش ظرفیت‌های محدود از بازدیدکنندگان، برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند.

اکران آنلاین برنامه‌های هنری مانند فیلم‌های سینمایی و کنسرت‌های موسیقی یکی از روش‌هایی است که در دوران کرونا رونق گرفته است. پیش‌بینی می‌شود کویید ۱۹ مانند همه تاثیرات و دگرگونی‌هایی که بر سبک زندگی اجتماعی و  اقتصادی مردم جهان داشته ‌است، آینده رویدادهای فرهنگی و هنری جهان مانند سینما را نیز دچار تحول کند.

نظر شما