شناسهٔ خبر: 44308295 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

غالب فعالان رسانه‌ای استان گیلان از دریافت حداقل حقوق محروم هستند

گروه استان‌ها ــ مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: در شأن خبرنگاران و حتی مدیران رسانه‌های ما نیست که در این شرایط اقتصادی از دریافت حداقل حقوق محروم باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ پاسدار مهدی پارسا امروز در نشست فرماندهی انتظامی گیلان با مدیر و خبرنگاران دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در رشت با اشاره به نقش نیروی انتظامی در طرح غربالگری شهید سلیمانی اظهار داشت: بسیج با استفاده از تجربیات ارزشمند خود در ریشه‌کنی فلج اطفال، وارد عرصه مقابله با کرونا و طرح شهید سلیمانی شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به کار بزرگ بسیج جهت ریشه‌کنی فلج اطفال در سال 1373 تصریح کرد: کار بزرگی در این حوزه انجام شد و در طول کمتر از 6 ساعت، چند میلیون نفر از اطفال زیر پنج سال در کشور واکسینه شدند و امروز بسیج با همان تجربه بزرگ برای مبارزه با کرونا وارد میدان شده و در این مسیر هم به نتایج مطلوبی خواهد رسید.

پارسا جامعه هدف بسیج رسانه استان گیلان را خبرنگاران و رسانه‌های با سلایق مختلف عنوان کرد و افزود: ما رسانه‌های استان را مانند اعضای یک خانواده می‌دانیم و با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جذب حداکثری سعی کردیم درب مجموعه بسیج رسانه استان به روی همه فعالان رسانه‌‌ای استان باز باشد.

وی با بیان اینکه رسانه‌های استان با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند تصریح کرد: خبرنگاران ما در حوزه اشتغال و معیشت دچار مشکلات اساسی هستند و ما حتی خبرنگاری داریم که میزان دریافتی‌اش در ماه حدود 300 تا 500 هزار تومان است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه در شأن خبرنگاران و حتی مدیران رسانه‌های ما نیست که در این شرایط اقتصادی از دریافت حداقل حقوق محروم باشند افزود: در این راستا، سلسله جلساتی به‌صورت جداگانه با نمایندگان استان در مجلس آغاز کردیم که مطالبات خبرنگاران و رسانه‌ها را در صحن علنی مجلس بیان کنند و مورد دفاع قرار دهند.

پارسا با بیان اینکه حل مشکلات معیشت، اشتغال و امنیت خبرنگاران باعث افزایش انگیزه آنان برای فعالیت در راه نظام و انقلاب می‌شود ابراز داشت: خبرنگاری که مشکلاتش حل شود بیش از پیش به کمک مجموعه‌های امنیتی، نظامی، خدماتی و رفاهی می‌شتابد و دغدغه او برای قلم زدن در راه انقلاب و نظام افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/612/س

نظر شما